Annons:
Etikettallmänt
Läst 728 ggr
Fridaaaa
2016-08-19 21:02

"Vinterångest" :P

Börja få "vinterångest" haha!

Så sugen på att ha kvar Gizmo inne och ta in Zelda med så jag kan gosa massa med dem inne i vinter xD

Men samtidigt svårt att få ihop stor bur inne :P Men samtidigt så kan jag mysa mer med dem och komma utanför buren dagligen oavsett väder :P

För&nackdelar med inne vs ute :P

Inne:
Nackdelar: Spån & hö lite överallt.
Om de börjar dra i galler
Katterna

Fördelar: Mer mys. Kunna rasta oavsett väder. Slippa fryst vatten och fastfrösen spån vintertid

Ute:
Nackdelar: Fröset vatten. Spån som är svår att få bort. Rastning mindre om det är dåligt väder. Mörkt snabbt ute.

Fördelar: Slippa spån och hö inne. Lite större yta ute. Alla kaniner samlade i boden (nästan alla)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
Ninni.
2016-08-19 21:51
#1

Förstår att det är svårt att välja! Men själv skulle jag nog ha valt inne, jag tycker att det är så otroligt mysigt! Dessutom tycker jag att dom känns så långt borta när dom är ute. Men mina har också större yta inomhus.

emmaannalinnea
2016-08-19 21:59
#2

Jag tycker du ska satsa på att ha dom inne, det är så mycket mysigare att ha dom nära dygnet runt på vintern när det är mörkt ute än att ha dom utomhus! Älskar att man kan ta ut dom ur buren lite närsomhelst och bara kela i soffan en stund❤️

Frosstis
2016-08-19 22:03
#3

tycker också de är bättre inne :) jag tycker det är jobbigt att ha dom ute på sommarn till o med :P

Fridaaaa
2016-08-19 22:22
#4

För och nackdelar med båda, så svårt att välja xD

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Linne0102
2016-08-20 01:10
#5

jag får också ångest på vintern men jag har dok ingen möjlighet att ta in min kanin men jag försöker gå ut så mycket jag kan och hinner men de är ju de med vädret och hinna med skola och allt..

Smultrondraken70
2016-08-20 08:32
#6

Inne❤️

Annons:
[BunnyTok]
2016-08-20 09:09
#7

Inne=)

Mysigt, lättare att få kontakt med sin matte, varmt, slipper fryst vatten, kan springa mycket på golvet och slipper blåst&regn enligt Mira.

Har spån i botten av buren och halm ovanför. Då slipper man en massa spån på golvet🙂

Fridaaaa
2016-08-20 09:49
#8

#7 Halm har jag ej inne, tycker det är för varmt för dem :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Upp till toppen
Annons: