Annons:
Etiketttips-id-er-bloggar-och-hemsidor
Läst 646 ggr
Alexandra_Bella
2016-08-05 15:39

Kanin

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min Kanin Bella är Rassen av en LejonHuvad Blandning av en DvärgVädur fast öronen uppåt.När jag lägger Hö inuti Buren så puttar alltid min kanin bort den åt Kanterna och förstör hella buren har du något tips? som kan hjälpa så skriv gjärna Tack!!

Annons:
Trebit
2016-08-05 15:42
#1

Det låter som om din kanin tycker det är kul att möblera om i buren, har du testat att lägga höet i en höhäck eller i en höboll? Då borde hon inte kunna flytta runt det.

Kaninerna Benjie och Luna

Tumblr - ☆ - Instagram

Medlem i Sveriges Kaninvälfärdsförening

Alexandra_Bella
2016-08-05 15:45
#2

@Trebit Ja jag har Testat det men på nåt sett lyckas min Kanin att flytta det

Trebit
2016-08-05 15:48
#3

#2 Så hon drar ut det ur höhäcken? Kanske är hon uttråkad, har hon tillräckligt att roa sig med i buren annars? :)

Kaninerna Benjie och Luna

Tumblr - ☆ - Instagram

Medlem i Sveriges Kaninvälfärdsförening

Alexandra_Bella
2016-08-05 15:50
#4

@Trebit Hon har en massa att roa säg med i Buren😊😊

Alexandra_Bella
2016-08-05 15:50
#5

@Trebit Hon har en massa att roa säg med i Buren😊😊

Fridaaaa
2016-08-05 15:51
#6

Hur mycket får hon vara utanför buren och hur stor bur har hon?

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
Alexandra_Bella
2016-08-05 16:01
#7

@Fridaaaa jag låter min kanin alltid ha buren öppen stänger aldrig buren så det är fritt för den och hur stor buren är jag tror att den är tupp 150 Cm jag vet faktiskt inte

Fridaaaa
2016-08-05 16:03
#8

#7 OK, ja då beror det ju inte på det.

(Hade dock skippat det som den har på huvudet)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

tixEntry
2016-08-05 20:02
#9

För mig låter det som att hon helt enkelt tycker det är kul att greja med höt. Kan det vara så?

sociala medier jag använder mer eller mindre:
Wattpad: virrig      Instagram: lavendrclouds 
Twitter: lavendrclouds      Tumblr: lavendrclouds

CelsiusT
2016-08-06 08:25
#10

Jag tänker att kaniner gillar att boa med långståigt material. Har kaninen tex bara spån i buren och inte erbjuds att bädda med något annat så kanske kaninen vill bädda med höet. Det vill mina kaniner. Dom drar ut hö ur höhäcken och lägger på golvet och sprider runt och bäddar med det. Det är ett naturligt beteende. Vad menar du med att kaninen förstör buren? Förstör hur du gjort iordning i buren menar du? Isf så vill jag poängtera att det är kaninens hem så det är väl inte mer än rätt att kaninen får bestämma hur hen vill att det ska se ut? Eller går buren sönder på något sätt?

Medarbetare på westernridning.ifokus

CelsiusT
2016-08-06 08:27
#11

Vill du inte att kaninen ska boa med höet så lägg in något annat att boa med, halm, rivet papper eller liknande.

Medarbetare på westernridning.ifokus

Upp till toppen
Annons: