Annons:
Etikettsjukdomar
Läst 1094 ggr
Ammanda12
2016-07-30 14:51

Blöt nos?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej jag har en kanin på 8år. Jag undrar om någon vet varför kaniner ( min kanin ) är blöt om nosen är han snorig eller?. Han har varrit så ganska längre och är väldig gammal och för några veckor senan var han inte så jätte bra. Men nu har han blivit bättre. Vet inte vad jag ska göra HJÄLP mig

Annons:
[AnimeV4]
2016-07-30 14:54
#1

För att vara ärlig så tycker jag att han ser lite dålig ut. Du borde ringa en kunnig veterinär! Vart bor du? Bor du i närheten av Stockholm eller Skåne kan du ringa Marianne Tornvall på Mälardalens smådjursklinik eller Cecilia på Fågelkliniken.

Ammanda12
2016-07-30 15:22
#2

#1 Tack för svar💜 Det var en gammal bild på honom när han var lite hängig och inte mådde så bra om det var bilden du tänkte på.🐾 Jag bor tyvärr inte så nära Stockholm eller Skåne men kan kolla där jag bor🐾💕Han är ju gammal tror du/ni att det kanske är ett teken på ålderdom? Ska titta på honom igen lite nogranare🐰 återkommer💜 Tack💕

[AnimeV4]
2016-07-30 17:59
#3

#2 Blå stjärnan tror jag ska vara kunniga på kanin. Du kanske bor närmre dem? Kanske tänker jag åt fel håll i landet.

Ja, det kan absolut vara ett tecken på att han är gammal. De får ju lite sämre immunförsvar och då kan de bli mycket mer dåliga än en ung kanin av bara en förkylning.

Upp till toppen
Annons: