Annons:
Etikettköpes-säljes-transport
Läst 777 ggr
KaninCupcake
7/23/16, 4:15 PM

Hjälp!!!

Snälla, behöver hjälp!!! Jag och min lillasyster har nu länge varit jätte intresserade av att köpa varsin kanin. Vi har kollat länge efter en uppfödare som föder upp Dvärgvädurungar. Vi har hittat många men ingen som bor i västra Götaland. Snälla skriv någon som gör det!!!😣

Kolla in kaninernas sociala!

Instagram: _chocolate_bunnies_

Youtube: Polly, Plopp & Company

Annons:
Irmelinis
7/23/16, 4:17 PM
#1

Du har ju fått svar i dina andra trådar med samma fråga.

Uppfödning dvärgvädur och velveteen lop: 
www.alrunans.weebly.com/
Medlem i Sveriges Kaninvälfärdsförening

[MiraForever]
7/23/16, 4:28 PM
#2

Ta det lugnt. Skriv tydliga rubriker och inte en massa utrops tecken.
Det är inget akut att få reda på om det finns några kanin uppfödare vid västra Götaland.
Skriv istället: Finns det några kaninuppfödare vid västra Götaland?

Du har tydligen inte varit medlem på den här sajten så länge.

Läs skriv reglerna.
Sicka PM(privat meddelande) till medlemmar här på kanin iFokus om du vill veta något om reglerna. Du ska veta att du kan skicka ett sånt till mig🙂

[Belliszz]
7/23/16, 4:32 PM
#3

Du har fått PM av mig. Där en uppfödare bor utan för Göteborg. Och hon vet om att du har fått kontakt uppgifterna.

KaninCupcake
7/23/16, 5:42 PM
#4

#1 #2 ber så himla mycket om ursäkt om jag irriterat er eller något sådant. Jag har tagit kontakt med sju olika uppfödare nu, och ingen har någon till salu. De andra trådarna har det inte kommit några fler svar på så tänkte skapa fler för detta är något jag och min syster verkligen vill. Tråden skrev jag när jag precis fått besked från sjunde uppfödaren att hon inte hade någon till salu. Jag blev nog lite väl desperat :) och ja, jag har inte varit medlem så länge.

Kolla in kaninernas sociala!

Instagram: _chocolate_bunnies_

Youtube: Polly, Plopp & Company

[Belliszz]
7/23/16, 5:43 PM
#5

#4

Jag har PM:at dig. Vill verkar hjälpa dig så ni hittar kaniner

Irmelinis
7/23/16, 5:48 PM
#6

Fast den jag tipsade om i en av dina trådar har till salu, det vet jag. Flera stycken. Jag känner henne 😉 

Många uppfödare vill ha kontakt med föräldrarna om du är under 18, och säljer inte kaninungar till barn, så be dina föräldrar om hjälp.

Uppfödning dvärgvädur och velveteen lop: 
www.alrunans.weebly.com/
Medlem i Sveriges Kaninvälfärdsförening

Annons:
KaninCupcake
7/23/16, 6:32 PM
#7

#6 har hon två ungar av samma kön till salu?

Kolla in kaninernas sociala!

Instagram: _chocolate_bunnies_

Youtube: Polly, Plopp & Company

Pollos
7/23/16, 6:41 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Jag bor i v Götaland och har ungar till salu, tyvärr inte renrasiga, men hör av dig om du är intresserad.

tiger tok
7/23/16, 7:28 PM
#9

Kolla blocket annars!

[Belliszz]
7/23/16, 7:38 PM
#10

Här sitter man och hjälper dig. Erbjuder sig att köra till en bekant som är uppfödare och hämta kaninerna till dig och sen hem till dig. Även att möte er innan så ni vet vem man är mm. Men då blir man anklagad för bluff och hur kan jag känna en uppfödare som bor på en annan ort mm. De är inte snällt.

Här är man så många som erbjuder sig att hjälpa dig. Hoppas inte du är lika dan mot dom :/ De är extremt taskigt att kalla någon för bluff.

[MiraForever]
7/24/16, 10:56 AM
#11

#10 Var någonstans står det?
Så får man ju inte göra. Att kalla någon för en bluff:´/

[Belliszz]
7/24/16, 10:58 AM
#12

#11

Jag sa att de är extremt taskigt. När man gör allt för att hjälpa henne och hennes syster. Inte alls trevligt. Sånt sårar faktiskt

[MiraForever]
7/24/16, 11:00 AM
#13

#12 Ja. Det gör det ju:( 💔

Annons:
KaninCupcake
7/30/16, 7:37 PM
#14

#10 #11 #12 #13 Det som hände var faktiskt att jag hade pratat med uppfödaren och hon sa faktiskt att kaninerna inte var till salu! Därför tänker man ju varför någon liksom bara kan fixa så att de är till salu ändå?! Dessutom blev man lite misstänksam när någon frågar Var bor du? så svarar man var man bor, så säger den typ Jag med! Så blir det extra konstigt när det är så att uppfödaren bor typ 40 minuter därifrån. Kan ni förstå? Skyll inget på mig, jag är bara noggrann!

Kolla in kaninernas sociala!

Instagram: _chocolate_bunnies_

Youtube: Polly, Plopp & Company

Upp till toppen
Annons: