Annons:
Etikettköpes-säljes-transport
Läst 2465 ggr
Smilla Kanin
2016-07-08 18:15

(S) Lejonhuvad dvärgvädurs hona

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Hej!

Hjälper min goda vän att sälja sin fina kanin Frida, då hon inte har ett ifokuskonto :)

Namn: Princess of hairstyle

Kallas: Frida

Ålder: Ca 2 år

Ras: Lejonhuvad dvärgvädur

Färg: Viltgul

Föräldrar är okända.

Klassad i: mini

Joanna om Frida:

"Jag har nu tagit det svåra beslutet att sälja min fina Frida, pga att vi inte klickar över huvudtaget. 

Frida är en lejonhuvad dvärgvädur med mycket hoppglädje, hon är även väldigt kärleksfull (och glupsk ;) ). Hon hoppar jättefint i lätt/medelsvår höjd, men tävlar endast mini för tillfället då seltränandet var väldigt trögt. 

För övrigt är Frida den underbaraste kaninen som älskar allt och alla. Men hon har haft en tuff start i livet, hon blev nämligen lämnad på en parkeringsplats av sin förra ägare.  Jag såg annonsen och blev helt kär i damen på bilden!

Det har gått lite upp och ner för oss, ibland funkar vi perfekt och ibland går det helt enkelt åt skogen! Men somsagt, vi klickar inte, vilket är synd för alla vill ha en vän som Frida! Hade annars inte kunnat tänka mig ett liv utan henne, men både för min och hennes skull känns detta bättre.

Frida vill komma till någon som gärna hittar på något med henne och gärna fortsätter att utveckla hennes förmåga att hoppa och bygga upp självförtroendet. Sedan vill hon gärna bo med en kompis, inget krav för hon har tidigare gått ensam och det gick bra. Frida kan bo både ute och inne men hemma hos mig bor hon i en stor bur med Hage och kaninkompisen Bus :)"

Jag själv har träffat Frida att antal gånger, hon har ett hjärta av guld och är en riktigt hoppstjärna. Hade lätt köpt henne själv om jag hade haft plats.

Frida finns i Göteborg men transport bör gå att lösa. Hör av dig till @lerkullens på instagram eller skicka PM här till mig på iFokus. Hemmet är viktigare än priset :)

Annons:
[MiraForever]
2016-07-09 10:50
#1

Åh så söt!
Kan man få en innebur på köpet:)

Bor i Malmö

Och är tolv

Smilla Kanin
2016-07-13 13:26
#2

#1 Nej, tyvärr inte.

Smilla Kanin
2016-08-14 15:46
#3

Puttar för lilla Frida :)

Smilla Kanin
2016-08-31 18:08
#4

Putt :)

Djurgalen
2016-10-19 17:10
#5

Finns Frida kvar? :D

Djurgalen
2016-10-19 17:11
#6

Finns Frida kvar? :D

Annons:
Smilla Kanin
2016-10-20 19:45
#7

#6 Jag ska dubbelkolla med Joanna, men jag är nästan 100% säker på att hon finns kvar. Isåfall, är du intresserad? :)

Djurgalen
2016-10-20 20:02
#8

Japp jag är intresserad isåfall 🙂

Smilla Kanin
2016-10-21 07:13
#9

#8 Åh, vad roligt! Jag kollade med Joanna och hon finns kvar :) Skicka mig ett DM så kan vi prata vidare där! :D

sossos
2016-12-09 07:19
#10

Finns hon kvar än?

Pets are not our whole life,
but they make our life whole

Upp till toppen
Annons: