Annons:
Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 1213 ggr
zemlathebunny
2016-05-21 12:09

Hur hittade ni kanin ifokus?

Tänkte att de skulle vara kul att se hur folk har hittat till kanin iFokus och varför man bestämde sig för att vara medlem. Jag själv var alltid så nojig om att nåt var fel på Zemla så jag googlade runt hela tiden och många gånger hamnade jag på nån tråd här på kanin iFokus som handlade om de jag var orolig för. Det var nån gång som jag ville skriva en kommentar, men då var jag ju tvungen att vara medlem. Så det blev jag :)

Annons:
frejaspluto
2016-05-21 12:29
#1

Jag visste att det fanns, jag visste inte att jag skulle få en kanin på halsen 😎, Jag har jobbat med hundar psykologi, mm.( återgått till mitt ordinarie jobb) Jag försöker undvika hundar iFokus. Har haft kanin förut men det var ett tag sen , var ringrostig och kan rätt så mkt nu, det kommer mer och mer. Blev medlem här och är lite överallt i fokus . Det har blivit en landningsplats för mig mitt jobb kräver så mkt tid och press och behöver en plats där jag kan vara mig själv plus med min familj såklart!

✨✨✨🌙love is in the air 💙🐇💜💜

missan´s
2016-05-21 12:35
#2

Skulle skriva en säljannons (dock med annat konto) och så råkade jag hamna här 🙂

Vänliga hälsningar Ellen GladStjärnor

Katniss
2016-05-21 12:50
#3

När jag först kom till iFokus var det teckning iFokus som lockade. Jag läste runt där i någon månad innan jag bestämde mig för att bli medlem. Sedan såg jag kanin iFokus, och blev medlem här då jag älskar kaniner. Sedan när Anton dök upp i mitt liv fick jag ju ännu en anledning att vara här inne 😊

R.I.P. Anton 💔

aliiciaj
2016-05-21 15:18
#4

Jag var först inne mycket på hamster.ifokus 2010, hittade den sidan genom zoonen.se tror jag den hette? Hade inte kanin då, men sen när jag skaffade kanin började jag hänga inne på kanin.ifokus :)

zemlathebunny
2016-05-21 15:20
#5

Okej alla verkar ju ha ganska olika anledningar varför dom hamnade här. Men samtidigt samma tror jag, och det är ju att all delar samma intresse, kaniner!😍

[MiraForever]
2016-05-21 16:12
#6

Oj jag vet inte hur jag ska förklara.

Först: När jag hade min förra kanin som då hette Ponke, var jag inte så kaninkunnig. Letade efter en massa fakta och så hamnade jag här.

Sedan så har jag läst här i många år.

Nu tog jag chansen att bli medlem, då skolan hade fått iPads.
Så nu är jag medlem och har min vackra kanin Mira Maybelleine.

Annons:
emms
2016-05-21 21:11
#7

Blev medlem 2008 några dagar efter att en kanin jag hade dog. Ville se om andra hade varit med om samma sak. Och funderade smått på att skaffa en ny till sommaren (blev medlem i januari).

08-10 hängde jag här varje dag, hela dagarna haha. Fick massa kompisar från sidan och sådär. 

Sen har jag varit här inne lite till och från sen dess. Under några år var jag knappt inne alls. Men nu när jag skaffat min drömkanin så är jag inne de flesta dagar. 

För att få inspo och hjälpa och diskutera med andra. 🙂

Emma

AnnaWallin
2016-05-21 23:08
#8

Var exakt samma för mig #0 , jag skaffade min dvv-hane och var ständigt orolig. Han åt inte hö i början, undrade hur mycket han ska dricka, tips? på aktivering. Google ledde mig ständigt hit.

Blev självklart medlem då jag såg hur snabbt man fick svart samt hur förstående alla verkar 🙂

Ninni.
2016-05-21 23:18
#9

Jag bestämde mig för att skaffa en kanin för ungefär ett år sedan. När jag tittade runt på nätet för att söka information kom jag hit till kanin iFokus och har sedan dess kollat här regelbundet, men jag startade inte ett konto förens för någon månad sedan när det började förberedas för att faktiskt skaffa kanin.

Upp till toppen
Annons: