Annons:
Etikettmedlemspresentation
Läst 1371 ggr
LinaN
4/2/16, 5:16 PM

Ny familjemedlem!

Har snokat här inne i ommgångar, och nu har man blivit med kanin "igen" var fodervärd till en angora-avelshanne förra året. Men nu har jag då blivit kaninmamma till en egen Angoragrabb som heter Dexter. :)

Efter att ha varit hos mig i knappa 2 timmar och halva den tiden suttit på min mage/bröst så såg det alltså ut såhär. Kan man få bättre omdöme som människa? Han la sig tillrätta med tassarna på min axel och sträckte ut bakbenet över magen på mig och det andra ner längsmed sidan på mig (o ja, det kittlades på sidfläsket!) Där låg han och mös en halvtimme och jag vart i totalt lyckorus ^^ Innan han la sig helt tillrätta så klämde han in hela TRE kaninpussar/buffar i ansiktet på mig också.

Det här börjar otroligt bra! <3

Slappekanin :)

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

Annons:
[fin_kanin]
4/2/16, 5:20 PM
#1

Vad mysigt! Han verkar som en toppenkille🙂

frejaspluto
4/2/16, 5:24 PM
#2

Myssss 🐇

✨✨✨🌙love is in the air 💙🐇💜💜

I loves smulan5
4/2/16, 5:29 PM
#3

Vad söttttt

Katniss
4/2/16, 6:54 PM
#4

Men vad mysigt!

R.I.P. Anton 💔

iWontBite
4/2/16, 7:46 PM
#5

Vilken going! :D

//Päpple Holstwiik
Hoppípollas Hoppkaniner
Registrerad i SKHRF sedan 2015

LinaN
4/2/16, 8:05 PM
#6

Haha! Efter att matte ätit middag så vart det dags för en mysomgång till. Upp i soffan och upp på mattes mage, satt högre och högre upp så till sist hade jag en varm kanin under hakan halvvägs upp på axeln, där satt han en bra stund, innan jag flytta ner honom på magen igen. Då klev han ner från magen, gick bort till husse, satte sig bredvid honom o kissade ^^

Inte helt lycklig matte över kiss i soffan, men hellre kaninkiss än kattkiss ^^ Inget som inte lite ättika neutraliserar lukten på.

Men tyckte det var väldigt artigt av honom att gå iväg för att gå på toa, mindre schysst mot husse förståss ;)

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

Annons:
Upp till toppen
Annons: