Annons:
Etikettminneslunden
Läst 1281 ggr
Smultrondraken70
1/20/16, 7:05 PM

R.I.P Bosse

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Allra finaste lilla kaninpojken vår❤️Nu får du skutta på de evigt gröna ängarna…och det känns som att mitt hjärta ska brista…

Annons:
[Lollo 97]
1/20/16, 7:06 PM
#1

Beklagar, så ledsamt när de går bort 😢

Irmelinis
1/20/16, 7:08 PM
#2

Åh nej, jag som höll tummarna jättehårt för att han skulle få leva lyckligt och länge. Beklagar sorgen! Finaste Bosse 🌺❤️

Uppfödning dvärgvädur och velveteen lop: 
www.alrunans.weebly.com/
Medlem i Sveriges Kaninvälfärdsförening

Smultrondraken70
1/20/16, 7:25 PM
#3

Tack❤️han var som vanligt och sedan plötsligt bar inte benen längre..han krampade och sen bara dog han i min dotters famn. Jag var inte hemma. Han var sjuk kanske 30 minuter, och vi hann inte till veterinären. Känns så hemskt. Jag är jätteledsen. Han blev inte ens två år, och han var en så glad och snäll liten kaninpojke❤️

[Lollo 97]
1/20/16, 7:35 PM
#4

#3 Är hemskt att se dom krampa :/  Har varit med om det två gånger, med förlamning och kramper, det gör ont i själen att se dom på det viset.

Massa kramar till dig 🤗❤️

Usagi_
1/20/16, 7:43 PM
#5

Åh, beklagar verkligen! Undrade hur det var med honom här om dagen :(<3

~ Be sure to taste your words before you spit them out ~

Smultrondraken70
1/20/16, 7:54 PM
#6

Tack❤️era fina ord värmer så mycket. Jag kan inte sluta gråta. Döttrarnas pappa har åkt in med dom och Bosse svept i en filt till veterinären. Dom ska få lägga honom i en kista och göra fint. Han får med sig en knippe koriander som han älskade och en morot, och några fina blommor, och ett fint brev som lillmatte skrivit, och en teckning på han och kompisen Molly, som han älskade. Sen ska han kremeras enskilt så vi får tillbaka askan. Han ska sedan för evigt få vila under vårt päronträd där han älskade att skutta…

Annons:
[Melbun]
1/20/16, 9:03 PM
#7

Åh <3 Han har haft tur som har fått ha det så bra hos er under den tid han fick vara med :(

[Indii]
1/20/16, 9:55 PM
#8

Beklagar…!

Smultrondraken70
1/21/16, 8:53 AM
#9

Tack❤️

Happy-Bunny
1/21/16, 12:22 PM
#10

Beklagar, han verkar ha fått ett underbart liv hos er <3

aliiciaj
1/21/16, 8:26 PM
#11

Beklagar verkligen! Det är hemskt när sånt här sker, har själv aldrig behövt vara med om att en kanin lämnat mig men kan tänka mig en otrolig saknad 😕

Elsaharr
1/21/16, 9:52 PM
#12

Beklagar 😭❤️

Zingo ;D

Smultrondraken70
1/22/16, 9:30 AM
#13

Tack alla. Jag har förlorat djur förut, men man vänjer sig aldrig…det är en speciell smärta😕saknaden är enorm. Vi söker nu via Djurens Chans efter en ny kompis till vår hona som är jätteledsen och har deppat ihop. Det är så plågsamt att se henne söka efter Bosse, och inte kunna förklara för henne😭

Annons:
Upp till toppen
Annons: