Annons:
Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 2472 ggr
Clarisens
2016-01-03 21:52

Bunny-Box

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

När jag kollade runt på internet efter kanin-saker hittade jag att i hela UK (the United Kingdom) fanns det en massa olika "kanin-lådor". Det är alltså lådor som man får varje månad som innehåller saker till sin kanin. Happy Bunny Club är ett exempel på en sån låda som finns i UK.

Jag skulle jättegärna vela skaffa mig en sån till en framtida kanin, men jag har inte hittat någon som har en sån låda här i Sverige. Vet någon av er om det finns något liknande här i Sverige?

Annons:
emistfield
2016-01-03 21:53
#1

Åh vilken bra ide, sätter en tass här!

Sajtvärd för StarStable och Dvärgkaniner Ifokus

MVH, Esmeralda Glad

Fridaaaa
2016-01-03 22:24
#2

Tror inte att det finns. Enbart sett för hund dessvärre.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Katniss
2016-01-03 23:01
#3

Jag sätter en tass här jag med .

R.I.P. Anton 💔

Trlggerhappy
2016-01-04 21:19
#4

Kollade upp "happy bunny club" och de levererar hit till Sverige, blir ju dyrare men det kanske är värt det 😁 Blev nyfiken på att testa, såg så spännande ut! 😍😉

Katniss
2016-01-04 21:33
#5

#4 Jag kollade in på deras sida jag med, och det verkade ju väldigt intressant! Vet du vad det kostar? Hittade inget pris :S

R.I.P. Anton 💔

LO/\E2NE1
2016-01-04 22:23
#6

Found it

https://happybunnyclub.cratejoy.com/subscribe/31026936_Our+Monthly+Box

Billigare än jag trodde! Frakten dock.. >.<

Annons:
Katniss
2016-01-04 23:27
#7

#6 Om man bara bodde i England… :)

R.I.P. Anton 💔

michellan97
2016-01-05 11:13
#8

Åh vad kul! Men med tanke på fraktkostnaden skulle det ju helt klart vara bäst om man kunde ha nåt liknande i  Sverige 😂

Michelle

"Glöm dina bekymmer, i morgon kommer nya"

Djurpaketet.se
2016-01-08 22:47
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Hej!

Vi är ett företag som har ett överraskningspaket till hund och katt. Vi blev tipsad om denna tråden på mail då det visade sig att det finns ett intresse för ett djurpaket till kanin. 

Vi har i dagsläget inte ett djurpaket för kanin publicerad på hemsidan, men vår tanke och önskan har alltid varit att kunna erbjuda djurpaket till andra djur än hund och katt. Det paket som vi eventuellt kan sy ihop till kanin kommer att innehålla 4-6 produkter, vara fraktfritt och kosta 229kr i månaden.

Om intresse finns för ett sådant paket får ni gärna ta kontakt med oss på info@djurpaketet.se :)

PS. vi hoppas att vi inte har brutit mot några regler genom detta svar gällande kanin iFokus policy. I sådana fall är det bara att ni tar bort detta inlägg.

Mvh
Stefan och Ida på Djurpaketet

Upp till toppen
Annons: