Annons:
Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 2017 ggr
Katniss
2015-05-08 21:09

Insider?

Hejsan! Jag har en fråga ang Insider: Jag har skrivit 50 inlägg/kommentarer, och när man gjort det får man ett gult i vid profilbilden m.m. Men det har inte kommit något i eller någon av de fördelar man som Insider får. Tar det tills nästa dag eller har något gott snett? Tacksam för hjälpsamma svar :)

R.I.P. Anton 💔

Annons:
Fridaaaa
2015-05-08 21:11
#1

Kontakta Niklas och säg felet så hjälper han dig :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

InkaAthilea
2015-05-08 21:22
#2

Jag tänkte först också att jag hade skrivit 50 inlägg…  det hade jag gjort  men inte från att de började räkna ner till Insider, eller vad man ska säga. Jag såg sen att under mitt alias så står det hur många inlägg du har kvar till insider…   

Kanske har du också missat det, annars får jag be om ursäkt :p

"Världen är som en spegel -den reflekterar allt du gör, om du ler mot världen så ler världen mot dig!"

InkaAthilea
2015-05-08 21:24
#3

(eller så kanske jag bara tror att jag skrivit fler inlägg än vad jag gjort.. haha.)

"Världen är som en spegel -den reflekterar allt du gör, om du ler mot världen så ler världen mot dig!"

annia1
2015-05-09 04:32
#4

Katniss första gången man får Insider nu sen det nya började så ska man få pm. Har du fått pm:et om att du fått det i så fall kan du skriva i en tråd inne på support för det är en annan som det också blivit så för. Tråden heter saknad insider.

.

Upp till toppen
Annons: