Allmänt

Kaninvakt finns i Stockholm

2014-07-21 20:51 #0 av: Karolinakanin

Hejsan! jag är kanin intreserad och bor i ett hus som har stor trädgård och vill gärna hjälpa er med era kaniner och vara kanin vakt i utbyte mot att ni står för kaninens mat. Jag är ansvarsfull och älskar kaniner. Hör av er om ni behöver min hjälp.

Anmäl
2014-07-23 22:24 #1 av: zezagena

Berätta gärna lite mera-

var du finns ?

hur kaninerna plan få bo /finns burplatser?

motions-möjl ?

pris/v?

Anmäl
2014-07-25 21:14 #2 av: Karolinakanin

Finns en bit söder om sthlm, och bor i radhus med gräsklädd trädgård. Har ingen egen bur, då jag vill vara kaninvakt för att jag själv är intresserad av att köpa en kanin, men vill dessförinnan få möjlighet att låna någon annans kanin. Detta gäller en ungdom, men med tillgång till vuxna och god erfarenhet av  kanin. Tar inte betalt för detta. Det finns goda motionsmöjligheter, fritt tillträde till trädgård och aktiverar dem gärna!

Anmäl
2014-10-17 23:09 #3 av: lungerth

Hej

Är du fortfarande intresserad av att vara kaninvakt. vi skulle behöva hjälp 27/10-4/11.  du kommer givetvis at få betalt för besväret. Vi har en supersöt liten grå hermelin/ lejonhuvad kille som är så mysig. Bur och mat och allt har vi med oss. RING! 084774714 Kram Lotta och Felicia och lille Mezzi.

Anmäl
2017-10-11 13:25 #4 av: jonatan1980

Hej,

Jag behöver kanin vakt i november för 10 dagar, hur mycket kostar det? Var befinner du? 

Jonatan.wang@gmail.com

mvh

Jonatan

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.