Annons:
Etikettköpes-säljes-transport
Läst 445 ggr
LillaSötaJag
11/5/18, 5:58 PM

passa kanin i tre månader (elr alt nytt hem)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4

hej jag undrar om någon skulle vara intereserad att passa min kanin zingo i tre månader. hon är just nu inne kanin under vintern. det skulle vara runt början av februari till början av maj. jag bor i karlstad värmland men kan åka lite längre med buss eller något om du bor lite längre ifrån.  Eller om nån skulle vara intereserad av att hitta henne ett nytt hem. anledningen är för att jag ska åka till japan dessa tre månader och i framtiden kommer jag att bo där. helst vill jag inte sälja henne för alltid såklart men tyvärr kanske jag måste det. iallafall  söker jag först och främst en kanin passare.

Zingo är född 2011. hon är en holländare. hon är en jätte chill kanin som man kan ha utan koppel ute och hon springer inte iväg. just nu bor hon bredvid min säng på fleece filtar. det är inte omringat av galler utan bara hälften har det då golvet är lite läskigt och halkigt så hon stannar bara på filten. Hon kan också hoppa upp på min säng som hon gör ibland.  hon behöver bara en snäll människa som kan ge henne kärlek och ta hand om henne. 

snälla om du är interesserad eller undrar något skriv nedan.

Annons:
LillaSötaJag
11/5/18, 6:03 PM
#1

här är också en video

Suns Hoppkaniner
11/5/18, 8:01 PM
#2

Hoppas verkligen du hittar ett hem åt henne!

Upp till toppen
Annons: