Annons:
Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1024 ggr
Josefine.Johansson01
9/16/17, 12:30 PM

Kaninungar måste bort! Hjälp!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Jag köpte två kaniner i maj tillsammans med min kille, en hona och en hane. Vi har tagit ungar på de som nu är 8 veckor gamla. Vi fick sju stycken underbart söta dvärgkaninungar. Grejen är den att vi har bara lyckats bli av med fyra stycken än så länge. De är bettfelskollade samt könsbestämda allihop och det finns av båda könen kvar. Vi har 1 svart hane och 1 brun hona. Eventuellt även 1 brun hane då det var svårt att avgöra könet på den. 90%säkert att de va en hona dock men vi ska kolla den nästa vecka igen. Vi fick även en vitspräcklig hona men vi är inte helt hundra på om vi ska behålla henne eller sälja. Snälla hjälp mig! Om ni vet någon som vill ha eller om ni själva blev sugna tveka inte på att höra av er!! Är mån om vad de hamnar med eftersom vi haft dem sedan de va små… Om ni vill ringa eller smsa är mitt nummer 0730834441 (finns även mer bilder.) Kaninerna finns i Småland, mellan Värnamo och Anderstorp.

Annons:
Josefine.Johansson01
9/16/17, 12:33 PM
#1
Josefinpersson
9/17/17, 2:37 PM
#2

Ett tips? att skriva om du är ute efter att sälja dem eller att någon ska ta hand om dem eftersom du behöver hitta nya hem snabbt! Supersöta verkligen! Jag gillar verkligen färgen på den bruna. :)

Transfiguration
9/19/17, 3:29 AM
#3

Kanske ev kan vara jourhem tills nytt hem dyker upp.. har 3 kaniner redan

Djurälskande omplaceringsmamma med 12 djur av olika art/ras, stora som små, pälsiga som ickepälsade 💕 Alla djur (beroende på utrymme och djurets storlek) är välkomna till min savann. Jag har fött upp djur i omgångar men koncentrerar mig nu på omplaceringar, de flesta stannar - andra hittar jag hem åt där de får vad de behöver i form av sällskap, yta, utevistelse etc

Transfiguration
9/19/17, 3:29 AM
#4

Kan kika runt lite med

Djurälskande omplaceringsmamma med 12 djur av olika art/ras, stora som små, pälsiga som ickepälsade 💕 Alla djur (beroende på utrymme och djurets storlek) är välkomna till min savann. Jag har fött upp djur i omgångar men koncentrerar mig nu på omplaceringar, de flesta stannar - andra hittar jag hem åt där de får vad de behöver i form av sällskap, yta, utevistelse etc

Transfiguration
9/19/17, 3:34 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Kolla fb grupper många som söker

Djurälskande omplaceringsmamma med 12 djur av olika art/ras, stora som små, pälsiga som ickepälsade 💕 Alla djur (beroende på utrymme och djurets storlek) är välkomna till min savann. Jag har fött upp djur i omgångar men koncentrerar mig nu på omplaceringar, de flesta stannar - andra hittar jag hem åt där de får vad de behöver i form av sällskap, yta, utevistelse etc

Transfiguration
9/19/17, 3:34 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6
Annons:
Upp till toppen
Annons: