Annons:
Etiketttips-id-er-bloggar-och-hemsidor
Läst 864 ggr
sossos
7/18/17, 10:59 AM

Vill börja spela Lucky Lapine!

Åå guud vad länge sedan jag var inne här senast! Men har saknat kif o kikade in nyligen, såg att flera snackar om spelet Lycky Lapine o var tvungen att söka lite. Precis vad jag vill ha, ett riktigt och bra kaninspel - wihoo! Nu ska jag inte babbla mer utan undrar om ni har några nybörjartips samt vad för raser ni avlar på? // Sossos

Pets are not our whole life,
but they make our life whole

Annons:
[EM L]
7/18/17, 11:08 AM
#1

Tass! Skriver sen om min kaningård på spelet=)

[EM L]
7/18/17, 2:17 PM
#2

Så nu kan jag ta och skriva här och berätta=)

Mitt spelnamn är: EM L(Englilop)

Jag avlar på rasen English Lop som då är Engelska vädurar=) En underbart fin ras verkligen som jag fastnade för. Om du är sugen på en så kan du skicka ett PM på LL så kan jag berätta vilka jag kan tänka mig och ge till dig.

Ett tips? är att spara på pengarna så mycket det går, det är skitjobbigt att vara en ny spelare där, men om man sparar på pengar så blir det jätteroligt!
Skaffa dig ett jobb så snarats som möjligt så du kan spara på pengar.

Ta hjälp av andra spelare så du kommer igång ordentligt. Och var med på Summereventet!

Köp inte en massa onödiga grejer nu i början=) Och om du behöver en Inbjudningskod så skicka ett PM då jag har flera som funkar=)

Hästbäst
7/18/17, 5:21 PM
#3

Jav avlar på dvärgvädur (holland lop i spelet). I spelet finns det trådar under fliken "boards" med en massa tips?. Även denna sida finns som jag tycker är bra: http://lapineguide.weebly.com/starting-out.html där det finns massa tips? och instruktioner, speciellt för nybörjare. Lycka till!☺

Hästar är våra bästa vänner

Moast
7/18/17, 5:28 PM
#4

Verkar vara ett roligt spel, men hur får man tag på en såndär "invite code"?

sossos
7/18/17, 6:03 PM
#5

#2 & #3 Tack så jättemkt! Började med Engelsk sheck för de e ju bara såå fina! Sen tänkte jag ha en ev. två taser till, englarna är jag också tokförälskad i! Så kanske blir lite sånna :P Dvärgvädurarna är ju också juvliga! #4 Sökte på "Lucky Lapine invite code" på google och fivk upp en fb sida med en massa koder,uppdaterat senast den 15'e, en del är redan använda men finns flera kvar :)

Pets are not our whole life,
but they make our life whole

[EM L]
7/18/17, 6:32 PM
#6

#4 Skickar ett Pm till dig med en Invitekod.

English Spot ska jag också börja avla på=)

Annons:
Moast
7/18/17, 7:47 PM
#7

Tack så mycket!😊

estrahmia
7/19/17, 8:26 AM
#8

Lite ot, hur får man tag i en invite code? hittade nån sida men alla var använda eller funkade ej.

[EM L]
7/19/17, 2:17 PM
#9

#8 Haha, skickar ett till dig.

SKICKA ETT PM TILL MIG HÄR PÅ iFokus OM NI VILL HA EN SÅN KOD!

sossos
7/20/17, 8:51 AM
#10

Ni kan också skicka PM till mig, har några på lager :P

Pets are not our whole life,
but they make our life whole

CorneliaAndersson
7/20/17, 4:55 PM
#11

Hur funkar detta spel?

Är det komplicerat? ;)

/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus

Hästbäst
7/20/17, 6:34 PM
#12

Jag tycker spelet är enkelt att förstå och det går snabbt att komma igång. Det finns jättemånga trevliga spelare som kan be om hjälp. Spelet är välgjort och det finns många fina kaninraser☺ (och marsvin). Om du testat kaninspelet nån gång så är det här så mycket bättre, det är liksom inte så rörigt och inte lika simpelt som kaninspelet. Ung som hästspelet howrse men med kaniner😅. Jag tycker absolut det är värt att testas,

Hästar är våra bästa vänner

Moast
7/20/17, 8:30 PM
#13

Alltså man har ju väldigt lite pengar såhär i början.. hur kommer man igång? Måste man vänta tills lönen kommer? (har skaffat mig ett jobb). Det stod att lönen skulle komma om 16 dagar.

Annons:
Hästbäst
7/20/17, 9:15 PM
#14

Vad är ditt spelar ID, kan förklara lite mer där. Men lönen får man varje dag☺

Hästar är våra bästa vänner

Moast
7/20/17, 9:54 PM
#15

#14 8289, om det är det nummet som står bredvid ens användarnamn. Jaha.. konstigt, har inte fått det..

Moast
7/20/17, 10:05 PM
#16

Nej men oj! Hade visst fått lön varje dag, men vad är det för penga siffra som står längst upp i högra hörnet? Den stämmer inte överens med beloppet på banken

Upp till toppen
Annons: