Annons:
Etiketttävlingar-och-lekar
Läst 951 ggr
mimao
6/28/17, 4:44 PM

Tävling

Hej! Om man tävlar väldigt sent, måste man vara på plats under exakt hela tävlingen då?

Annons:
lovemysack
6/28/17, 5:49 PM
#1

Om du är medlem i den klubben som arrangerar ska du vara där hela dagen, om du är gäst kan du komma senare.

Uppfödare av Hoppkaniner i Dalarna :)
Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.

mimao
6/28/17, 6:35 PM
#2

Ok jag är inte medlem i en klubb ännu, tävlingen har samling 8 och börjar 9, kan jag komma senare, 1-2 timmar senare då det är över hundra starter och jag inte kommer hoppa på ett tag?👍🏻

Sirikan
8/10/17, 8:50 PM
#3

Du bör komma i tid till tävlingen då klassen du ska tävla kanske är först, visserligen är det en hel del väntan om man inte tävlar 20 kaniner men det finns faktiskt en hel del att göra på dessa tävlingar innan och efter ens klass. Man exempelvis ställa upp som funktionär och sätta upp hinder vilket får saker att rulla på. Alltså kommer din klass att sätta igång tidigare om du hjälper till att hålla ett flyt i pågående klass. Om du inte är särskilt intresserad av att sätta upp hinder kan du alltid gå runt och prata lite, de äldre i en klubb brukar alltid vara öppna för trevliga samtal. Men även vi yngre pratar gärna en del på tävlingar om allt från himmel och jord. :D Sedan finns det ju mycket att upptäcka, kanske kan du gå på ett äventyr med din kanin innan ni startar? Men du rekommenderas starkt att komma i tid så att folk inte behöver vänta på dig, till slut kommer de att stryka dig från klassen om du inte kommer.

Upp till toppen
Annons: