Annons:
Etikettköpes-säljes-transport
Läst 602 ggr
Alegra
6/14/17, 9:57 PM

Ev omplacering

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej. Jag har en liten tjej hemma på snart 1 år. Dvärg/Löwen, kastrerad. Hon bor just nu inomhus i en tvåvåningsbur med Hage. För ett halvår sedan förändrades min arb.situation hastigt vilket lett till att jag jobbar hela dagarna. Jag har inte möjligheten att ge henne det hon behöver och jag tycker att hon förtjänar så mycket mer. Tankarna har funnits på att bygga en rejäl utebur och skaffa en kompis men vi ska bygga ut huset så trädgården kommer vara full med lastbilar etc under många månader framöver. Jag vill heller inte sätta en kanin till den situationen där den inte kan få det den behöver. Finns det någon som kan ge min lilla tjeja ett livslångt hem med en polare, eller fler? Jag tror att hon skulle trivas bäst med att bo ute alt frigående inne. Hör gärna av er vid intresse. (Hon ges inte vidare som sommarkanin/förstagångskanin.) En symbolisk summa kommer utgå och med henne följer all hennes saker, inkl bur ocv Hage. Vi bor i Västra Götaland men kan åka en bit för att hon ska komma rätt. Mvh Alexandra alegrasmejl@hotmail.com

Annons:
Upp till toppen
Annons: