Annons:
Etikettbilder
Läst 1136 ggr
Smilla Kanin
2017-03-29 20:25

Biltråd- Zoey

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Hallojsan! Ytterligare en bildtråd från min sida, haha😴

I söndags flyttade nämnligen lilla Zoey hit, Björklövets anything but ordinary! Idag var det äntligen lite sol, så passade på att fota lillskruttan i hagen. Blev inga superbra bilder, men hon är ju så liten och söt så kan inte motstå att lägga upp dem :P

Annons:
Kaninenochjag
2017-03-29 20:29
#1

Lilla Zoey ❤

[EM L]
2017-03-30 18:03
#2

😍 Så söt😍 Tillochmed sötare en Inez😂Du har Nejkan, Imse, Lollo, Inez och lilla Zoey. Hur många burfack har du? Vilka kaniner bor ihop?

Smilla Kanin
2017-04-02 15:27
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4
#3

#2 Hihi, tacktack :) Japp, har en tvåfackare, en "envåningsbur" och en tvåvåningsbur :) Lollo och Imse bor tillsammans, Inez bor själv. Nejko och Zoey ska sättas ihop när Zoey är lite äldre.

Idag åkte kameran fram, men med en busig kanin som mer än gärna hoppar ner från bordet (hon gjorde inte det men var nära flera gånger) behövdes det mig som fotograf och 3 passare. Så blev kanske inga superbra bilder men hon är söt ändå :P

[EM L]
2017-04-03 13:38
#4

Så söt!!! Kan du då göra en ny video på hur kaninerna bor? Älskar din youtube kanal även om det ibland blir lite flamsigt i videorna😜

Smilla Kanin
2017-04-14 11:01
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 5
Förhandsgranskning av bild 2 av 5
Förhandsgranskning av bild 3 av 5
Förhandsgranskning av bild 4 av 5
Förhandsgranskning av bild 5 av 5
#5

#4 Tack :) Kan jag absolut göra en sådan video. Hehe, ja blir lätt flamsigt när jag är trött efter skolan och har torr humor.

Idag blev det debut i stora hagen då hon inte visat några tendenser på att rymma, så tyckte att hon skulle springa av sig ordentligt. Hon var mest nöjd över allt smaskigt gräs som fanns kan jag säga 😂

[EM L]
2017-04-14 14:13
#6

Mhe vad så söt!😍

(Kan inte ens stava längre!) har fått se för söta kaniner! Först eelliiee`s lilla kaninunge och nu denna😍

Annons:
Smilla Kanin
2017-08-19 19:58
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Har helt glömt bort denna tråd. Zoey är numera 7 månader och har växt till sig. Hon är fortfarande väldigt liten men betydligt större. I torsdags tog hon sin första pinne! Hon är helt underbar och är världens snällaste och busigaste lilla tiger. Här kommer en bild från tävlingen i torsdags, tagen utav Johanna Berglund :)

Upp till toppen
Annons: