Annons:
Etikettkaninhoppning-och-selar
Läst 2211 ggr
Queen L
3/3/17, 3:14 PM

sele och koppel tillverkare

Skulle bara höra om ni visste någon bra sel och koppel tillverkare ♥ med bra pris Tack i förhand // Queen L ♡

Annons:
Kaninenochjag
3/3/17, 11:03 PM
#1

Beror väl på vad du ser som bra pris. Tycker själv att Ladingens Kanintillbehör för bäst selar! Tycker även om Saras selar men hon ligger på högre prisklass. Favoritkoppeltillverkare är Julias koppel!

sossos
3/4/17, 9:48 AM
#2

Min erfarenhet är att selar med lägre pris i regel har sämre kvallité. Men det finns väl undantag antar jag ;-) Stjärnans selar verkar bra och så självklart ladingens. Hon har ju dock höjt priserna nu så de är inte så låga längre. Dyra men toppenbra selar har Wildpaws. Sen flätar jag själv koppel, kostar 45 kr för 3 meter, billigt men det är för att mitt material inte kostar så mycket, tycker koppeltilverkare som tar 85 kr för ett koppel är lite överdrivna XD Jag heter @liljans_koppel på instagram :)

Pets are not our whole life,
but they make our life whole

kanin och häst
3/4/17, 12:23 PM
#3

Jag tycker melodys selar. Hon har också selar i paracord vilket är bästa materialet enligt mig :)

Ett liv utan djur är inte värt att leva

Kaninenochjag
3/4/17, 3:34 PM
#4

#3 Melodys la ner för ganska länge sedan..

Fia9000
3/4/17, 10:39 PM
#5

Jag har Sofias selar. Ta gärna en titt på hemsidan för att se priser och tidigare selar. 🙂

sofiasselar.weebly.com

/Sofia

"Remember don´t do drugs kids, get high on Life."
- Bradley Will Simpson

Peak303
3/5/17, 10:14 AM
#6

Emmchens selar och koppel men även Milleniums Koppel :)

-'  Malin Hultman _- Medarbetare på Kanin & Naturfoto
_Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Lund, Skåne
Portfolio | Instagram | Kaningenetik

Annons:
Semlan100
3/5/17, 9:50 PM
#7

Selinsselar på instagram:)

kaninsnobben78
3/5/17, 10:16 PM
#8

Nej la hon la inte ner  Melodys  selar

kaninsnobben78
3/5/17, 10:17 PM
#9

Jag  tillverkere  selar och koppel försäljning

Kaninenochjag
3/5/17, 11:13 PM
#10

#8 Jo! Du kan gå in på @bunnybalance på Instagram och kolla under inlägget "Melodys selar" så står det klart och tydligt att hon har lagt ner!

Queen L
3/6/17, 11:15 PM
#11

Tack alla ♥♥♥♥♥♥

Fokus_on_Pepsi
3/7/17, 3:18 PM
#12

Rekomenderar Wildpaws selar. Bra, hållbara selar med fina sömmar och dom går inte sönder på första taget…

zemlathebunny
3/7/17, 6:24 PM
#13

Jag älskar Emmas selar😍😍

Annons:
jk71
3/7/17, 7:46 PM
#14

Idag har vi fått hem selen och koppel vi beställt från Emmas selar. Snabb leverans och de ser jättefina ut, så vi är nöjda. Kaninerna har dock inte hunnit ge sin åsikt än😉 Emmas selar har både hemsida och finns på Instagram.

smillamaboo
3/12/17, 2:39 PM
#15

silvervikens koppel på instagram👍

sossos
3/13/17, 12:39 PM
#16

Kan tyvärr inte rekomendera Emmas selar, en kompis beställde därifrån och efter en promenad med fuktig mark hade mockan färgat av sig på dekorbandet och snakeryggen hade lossnat typ :(

Pets are not our whole life,
but they make our life whole

KaninCupcake
3/17/17, 5:33 PM
#17

Emmas selar är superbra tycker jag. ( Kanske blev något produkt-fel på mockan #16? ) Om det blev något fel med mockan och snakeryggen kanske du ska köpa från någon annan. Själv har jag med nylon och dekor-glitter. Även min dragigaste kanin funkar bra i den. Väldigt billigt jämfört med andra!

 @emmas_selar www.emmasselar.weebly.com

Kolla in kaninernas sociala!

Instagram: _chocolate_bunnies_

Youtube: Polly, Plopp & Company

sossos
3/17/17, 7:36 PM
#18

#17 Jag vet inte riktigt 🤔Men skulle inte rekommendera om man vill ha mockabas och snakerygg i alla fall, annars vet jag inte då jag inte själv har några selar från henne.

Pets are not our whole life,
but they make our life whole

Pelzi
5/13/17, 8:18 PM
#19

#13, #14, #17 Jätte kul att höra att ni är nöjda! :) 

14# #18  Är jag som är tillverkare på Emmas selar,  anledningen till att jag inte kunde ge ersättning åt hon, var för att garanti tiden hade gått ut innan hon hörde av sig om felet.  Annars ersätter jag såklart  om något händer med selarna :) .  

Det har inte hänt någon annan kund att snakeryggarna gått upp eller att mockan färgat av sig. Jag använder exakt samma ryggar och mocka baser som alla andra seltillverkare gör :)

http://emmaskaninselar.blogg.se/

Svemilia
1/27/20, 4:06 AM
#20

Jag gör koppel taggs ska börja med lycko änglar och selar jag heter Sveas.koppel

Annons:
Svemilia
1/27/20, 4:06 AM
#21
Upp till toppen
Annons: