Annons:
Etikettallmänt
Läst 1210 ggr
tinybus
2017-02-23 21:54

Inredning till frigående kanin

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Finns det fler här med helt/delvis frigående kaniner?
Vad har ni för kul inredning i deras lilla hörna?

Jag håller på och byter ut en del av Lucy's grejer och tänkte att jag skulle passa på och handla lite nytt roligt till henne men skulle behöva lite inspiration! Gärna bilder om ni har :-)

Annons:
Hästbäst
2017-02-23 22:46
#1

Finns mycket man kan ha till kaninen. Typ bygga stora hus av kartonger och annat man kan komma på, har ingen bra fantasi just nu XD. Men annars kan man köpa inredning, det brukar finnas mycket saker man kan använda till kanin på kattavdelningen på djuraffärer. De har mycket roliga saker på zooplus :). Ett annat bra tips? är att åka till IKEA för det finns det mycket roliga saker man kan ha till kanin, som inte är så dyrt :).

Hästar är våra bästa vänner

sossos
2017-02-24 10:37
#2

Måste faktiskt tipsa om en som heter Billy__tilly på instagram, hon gör väldigt många fina och roliga kaningrejjor- Har en diyvecka nu också :p

Pets are not our whole life,
but they make our life whole

zana55
2017-02-24 12:19
#3

Har en 1,5 meter bred bur som alltid är öppen, d'r inne finns det hö, vatten och toalätt, sedan brevid buren har jag en filt som går från burenstak till andra sidan så de ser ut som en liten sänghimmel, under ligger hennes nallar hon älskar o en filt där hon alltid sover! under sängen har jag lagt några leksaker eftersom hon älskar att vara där!

Kaninenochjag
2017-02-24 14:46
#4

Måste bara fråga, från vilken uppfödare och vilka föräldrar är kaninen på bilden ifrån? :)

Upp till toppen
Annons: