Annons:
Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1487 ggr
CelsiusT
2/19/17, 10:52 AM

Gotlandskanin köpes

Jag är på jakt efter en avelshane då min hastigt gick bort. Någon som har att sälja?

Medarbetare på westernridning.ifokus

Annons:
kanin/höna
2/19/17, 2:26 PM
#1

ah tråkigt min blev atakerad av en jakthund så jag väntar på at min nya ska blin tillräckligt gammal att kunna para med

CelsiusT
2/19/17, 7:07 PM
#2

Åh vad trist.

Medarbetare på westernridning.ifokus

Mihnnalie
2/20/17, 6:33 PM
#3

Vet inte o du är ute efter en renrasig gotlands kanin. Men jag ska ta kull på en gotlands kanin och hoppkorsning. De ska paras nu på lördag (25/2) :)

CelsiusT
2/21/17, 7:28 PM
#4

#3 jag är ute efter renrasig, helst med genbanksintyg. mdn tack ändå.

Medarbetare på westernridning.ifokus

kanin/höna
2/21/17, 7:56 PM
#5

vart bor du?? kan kanske få fram en kontakt som föder upp gottis med genbank. hur snart kan vill du ha en?? ska ta en kull lite längre fram i sommar som har genbank. väntar bara på att hannen ska bli gammal nog.

HalmbyDjurgård
2/24/17, 2:50 PM
#6

Vart bor du? Jag bor i Uppsala och har genbank på gotlandskanin. Jag har just nu en kull till salu. 2 svarta honor, 2 svarta hanar och en gul/svart japan hane. De är inte könsmogna riktigt ännu men de är 4 månader. Observera att pappan är avlivad pga att han blev aggressiv! Jag kan inte garantera hur ungarna blir! Mamman är jättetrevlig och jag har helsystrar till pappan som är trevliga.

Annons:
CelsiusT
2/25/17, 8:35 PM
#7

Bor på västkusten

Medarbetare på westernridning.ifokus

HalmbyDjurgård
3/1/17, 1:20 AM
#8

Oj då. Det var lite långt.. Hoppas du hittar någon hane på närmare håll (om du inte har vägarna förbi Uppsala någon dag förstås)! ;)

kanin/höna
3/1/17, 10:04 AM
#9

hej igen jag har tidigare köpt jätte fina kaniner utav en som bor 15 min söder om ulricehamn. 

tror att hon har hannar med genbank lite drygt halv året nu 

om du är intresserad skriv PM så kan du få kontaktuppgifter

CelsiusT
3/3/17, 12:56 PM
#10

#9 ska försöka skicka pm till dig :) annars kan du gärna pma mig om jag inte lyckas

Medarbetare på westernridning.ifokus

CelsiusT
3/3/17, 1:00 PM
#11

#9 jag vet inte om jag lyckades?

Medarbetare på westernridning.ifokus

kanin/höna
3/3/17, 11:41 PM
#12

du lyckades

Upp till toppen
Annons: