Minneslunden

Vila i frid Busan ❤️

2016-10-31 22:40 #0 av: taylor__lambert

Idag fick min älskade Busan få somna in. Jag tror jag tog rätt beslut men samtidigt känns det som att man inte har gjort det. Hon hade så mycket glädje och energi men hennes kropp orkade inte hänga med alla gånger. Det gjorde det hela inte lättare att jag igår fann min ena gerbil död i sitt bo och fick begrava honom tidigare idag innan jag for iväg till veterinären med Busan.

Men nu får min älskade Busan ro, nu skuttar hon nog på evigt gröna ängar och äter precis vad fan hon vill, och där träffar hon säkerligen mina andra två kaniner Lucas och Ludde.  Hjärta 

Känns så sjukt tomt här hemma nu när hon inte längre kommer fram till en varje gång man går in i köket, ingen som klättrar på ens ben för att se om man har något gott till henne. Nu sista tiden så såg hon hemsk ut då hon hade sin fällningsperiod och hon hade långsamt börjat magra av lite, musklerna orkade knappt hålla henne uppe men hon kämpade sig fram ändå över det hala golvet Hjärta

Hjärta R.I.P Busan 2008/02/20-2016/10/31 Hjärta
Hjärta Blogginlägg Hjärta

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

Anmäl
2016-11-01 08:12 #1 av: [BunnyTok]

Vila i fridBlomma

Grät när jag läste blogginläggetGråter Hennes sista andetag, hennes sista hjärtslag...

Du är så stark inom din själHjärta

Anmäl
2016-11-01 12:36 #2 av: missMoa

R.I.P Busan ❤️

Anmäl
2016-11-02 11:16 #3 av: Irmelinis

Beklagar sorgen av din fina vän! Blomma

Uppfödning dvärgvädur satin och normalpäls: 
www.alrunans.weebly.com/
Medlem i Sveriges Kaninvälfärdsförening

Anmäl
2016-11-02 15:45 #4 av: taylor__lambert

Tack alla )

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

Anmäl
2016-11-02 17:33 #5 av: EM L

Blomma

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.