Annons:
Etikettminneslunden
Läst 1275 ggr
taylor__lambert
10/31/16, 10:40 PM

Vila i frid Busan ❤️

Idag fick min älskade Busan få somna in. Jag tror jag tog rätt beslut men samtidigt känns det som att man inte har gjort det. Hon hade så mycket glädje och energi men hennes kropp orkade inte hänga med alla gånger. Det gjorde det hela inte lättare att jag igår fann min ena gerbil död i sitt bo och fick begrava honom tidigare idag innan jag for iväg till veterinären med Busan.

Men nu får min älskade Busan ro, nu skuttar hon nog på evigt gröna ängar och äter precis vad fan hon vill, och där träffar hon säkerligen mina andra två kaniner Lucas och Ludde.  ❤️ 

Känns så sjukt tomt här hemma nu när hon inte längre kommer fram till en varje gång man går in i köket, ingen som klättrar på ens ben för att se om man har något gott till henne. Nu sista tiden så såg hon hemsk ut då hon hade sin fällningsperiod och hon hade långsamt börjat magra av lite, musklerna orkade knappt hålla henne uppe men hon kämpade sig fram ändå över det hala golvet ❤️

❤️ R.I.P Busan 2008/02/20-2016/10/31 ❤️
❤️ Blogginlägg ❤️

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

Annons:
[BunnyTok]
11/1/16, 8:12 AM
#1

Vila i frid🌺

Grät när jag läste blogginlägget😢 Hennes sista andetag, hennes sista hjärtslag…

Du är så stark inom din själ❤️

missMoa
11/1/16, 12:36 PM
#2

R.I.P Busan ❤️

Irmelinis
11/2/16, 11:16 AM
#3

Beklagar sorgen av din fina vän! 🌺

Uppfödning dvärgvädur och velveteen lop: 
www.alrunans.weebly.com/
Medlem i Sveriges Kaninvälfärdsförening

taylor__lambert
11/2/16, 3:45 PM
#4

Tack alla <3 #1 oj oj vad jag grät när jag skrev det :( Fick idag hem ett litet brev på posten från vet kliniken. Där stod det att de beklaga sorgen och om man hade frågor kunde man ringa dom. Är sånt standard? Tyckte det var oerhört vänligt :')

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

[EM L]
11/2/16, 5:33 PM
#5

🌺

Upp till toppen
Annons: