Annons:
Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 471 ggr
Äppelsnäckan
2016-09-28 18:12

Söker genuina djurvänner

Jag hoppas att det är okej att jag skriver här.

Jag saknar verkligen att ha vänner som är intresserade av djur. Det vore väldigt kul att hitta någon man klickar med.

Jag själv är en tjej på 16 år som har marsvin, akvarium och katt, och mina största djurintressen är akvaristik och hundar. I övrigt spelar jag dragspel, piano och gitarr, går ekonomiprogrammet, gillar att promenera, lyssna på rock och 60-80-talsmusik och att läsa.

Om du tycker jag verkar intressant, skriv jättegärna! Hoppas vi hörs!

Ny uppstart hösten 2023!
www.snackan.weebly.com Akvariesnäckor - Fakta, bilder och odling!

Annons:
millan89508950
2016-10-07 19:26
#1

Hej. Jag är också väldigt intresserad av de flesta djur, jag vill alltid lära mig mer hela tiden. Jag har nyligen köpt en liten kanin och vi håller på att lära känna varandra. Så det tar mycket tid nu i början. Har bara kanin nu eftersom han är mitt första djur sedan jag flyttade hemifrån och jag vill verkligen kunna ge honom mycket tid så här i början när han är liten så blir det lättare att hantera honom när han är vuxen om man lär honom allt när han är liten. Har så länge jag kan minnas gillat det flesta djur väldigt mycket och vill att alla djur ska ha det bra. Har under perioder när jag har bott hemma haft hundar, kaniner, marsvin, hamster och katter gemensamt med familjen. Ett tag bodde vi även grannar med några som hade hästar som jag umgicks med lite. Annars gillar jag att se på film, umgås med min pojkvän, vara ute, umgås med vänner när jag har tid.

Upp till toppen
Annons: