Annons:
Etikettköpes-säljes-transport
Läst 557 ggr
moamedkaniner
7/2/16, 11:16 AM

(S) Två sociala kaniner

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Hejsan, En extramatte/husse är det som är av intresse i första hand då jag i mitt livssituation inte känner att dom får den uppmärksamhet de förtjänar. Men då jag har haft svårt att hitta ett bonushem är även ett alternativ att sälja dem. Priset är endast symboliskt, rätt hem går före. Om kaninerna; Ulk är en kastrerad hane och blandras mellan belgiskjätte/löwen och dvärgvädur. Han är två år och en mycket social kanin. Han är stor, lugn och snäll. Charmig och unik med ett öra som står rakt upp och ett som hänger. Aira är lite mindre och är en blandras mellan dvärgvädur och den tyska vackra rasen sachsengold. Hon är något mer energifylld än Ulk och piggare på att skutta runt om man är ute med dom. Även hon är två år. Båda kaninerna är mycket handtama och hos mig bor dom inomhus lösa i lägenheten. En möjlighet jag hoppas de skulle kunna få även hos fodervärden. Dom är rumsrena och går på låda. Kommer när man kallar på dom. Ett perfekt alternativ till "första husdjur". Dom bits inte. Däremot förekommer det att dom drar i strumpor eller byxor när dom vill ha uppmärksamhet (ungefär hela tiden…). Skulle ni vara villiga och stå för omhändertagande om dessa godingar en tid framöver eller föralltid? Skicka isåfall gärna ett mail så får vi prata närmare!

Allt gott!
/ Moa

Annons:
moamedkaniner
7/2/16, 11:18 AM
#1

Finns i Uppsala, men möjlighet att transportera runt om i Sverige. Hemmet viktigast :)

Allt gott!
/ Moa

[MiraForever]
7/2/16, 11:20 AM
#2

Var bor du?

Kan man få en innebur på köpet?

Har en kanin hona som aldrig träffat andra kaniner.

[MiraForever]
7/2/16, 11:21 AM
#3

#1 Du skrev sammtidigt som jag:)

Upp till toppen
Annons: