Annons:
Etikettköpes-säljes-transport
Läst 982 ggr
-Cissi-
7/1/16, 9:55 PM

(S) Satinangora

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Säljer två honor av rasen satinangora. Dom blir 12v imorgon. Dom är välhanterade och är snälla att klippa. Deras päls växer hela livet och behöver klippas ca 3-4gr om året. Mellan klippningarna behövs ingen pälsvård. Börjar dom få tovor är det dax att klippa. Dom kommer väga upp till 4,5kg Mer info om rasen hittar ni på http://www.angoragarnet.com/se/angora/kaniner-15533925 Dom finns utanför Nyköping och vill ha 450kr/st eller båda för 800kr Kan transportera dom mot bensin pengar och kan hjälpa till att klippa om dom bor i närheten.

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Annons:
-Cissi-
7/6/16, 6:03 PM
#1

Putt

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

-Cissi-
7/13/16, 9:04 AM
#2

Putt

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Cochon
7/13/16, 1:29 PM
#3

Prova lägga ut dem i gruppen Angorakaniner på fb. :) Vilka färger har dem?

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

-Cissi-
7/13/16, 5:22 PM
#4

Har nog missat den gruppen tack! Tror hon ljusa är vilt brun och den mörka är svart

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Cochon
7/13/16, 5:55 PM
#5

#4 Hehe, misstänkte det, men gruppen är super bra så lika bra att rekommendera den. :) Aha, den viltbruna var ju för jävla läcker. :p

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

-Cissi-
7/13/16, 8:39 PM
#6

Tack igen :) har nyligen gått med i fb och försökte hitta nån grupp men icke. Så tack :) Tanken slog mej att kanske spara just den honan tycker hon är så trevlig men skulle vilja ha vanliga angoror.

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Annons:
Cochon
7/13/16, 10:23 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Screenshotade så du skulle se vilken grupp jag menade. :) Jaså? Varför inte satinangoror? Nyfiken, har nyligen tingat en vanlig angora så angoror är nytt för mig. Men spännande!

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Agda
7/14/16, 4:06 AM
#8

#4: Viltblå och blå är dem 🙂

-Cissi-
7/14/16, 9:13 AM
#9

#7 Har hittat den :) har haft deras föräldrar i ett år nu. Och har dom mest för ullens skull. Men har inte ens fått ihop 100g ull på den tiden. Medans den andra varianten ger ca 100g per klippning. Sen vet jag inte om det beror på just dessa individer eller inte. #8 Tack!

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Upp till toppen
Annons: