Annons:
Etikettallmänt
Läst 1296 ggr
[MiraForever]
2016-06-29 22:30

Era Kanin Drömmar!

Om ni hade varit en kanin, hur hade ni velat se ut? Ras, färg, kanske vara världsbäst på kanin hoppning eller snyggast på en utställning? Motivera:) Vad hade ni velat heta? Hur hade ni helst bott? Eran personlighet?

---------------------------------------------------------------------------------------------------
Själv hade jag velat vara en lejonhuvaddvärgvädur i färgen svart manteltecknad vitörad. Tycker att dom vitörade kaninerna är så söta😃 Jag hade velat hoppa på kaninhopptävlingar och bo i en stor bur med halm och spån i. Stenar att krafsa på, mycket hö. En snäll matte. Vad jag hade velat heta? Hmm svårt, men vem kan motstå Cherry! Jag hade velat heta Cherry. I personligheten hade jag varit en mycket gosig kanin som älskar att hoppa;) Hade även älskat att äta hö, hade nog ätit 100% hö. Äpplekvistar, gräs och maskrosor hade jag tyckt om. Att få springa i en stor Hage dagligen med tunnlar mysiga hus med halm i. Pellets hade jag inte kunnat motstå!

Det var min kanin dröm🙂

Annons:
tixEntry
2016-06-29 23:08
#1

Jag skulle nog vilja vara en lejonhuvad dvv jag med, en japanbrokad i någon färg. Namn är svårt så här på rak arm, men gärna något fornnordiskt eller mytologiskt!

Jag skulle vilja vara en familjekanin i en familj med ansvarsfulla och förstående föräldrar och skulle gärna bo med en kaninkompis. Jag skulle älska mat av alla de slag, och vara gosig för det mesta.
Jag skulle vilja bo i en stor bur på norrsidan av ett hus, för jag skulle bli för varm lätt. Gärna med en Hage med gräs och en massa "möbler".
Jag skulle vara nyfiken, stabil och lättlärd och gilla att öva kommandon och trix.

Nåt sånt! 😃

sociala medier jag använder mer eller mindre:
Wattpad: virrig      Instagram: lavendrclouds 
Twitter: lavendrclouds      Tumblr: lavendrclouds

[MiraForever]
2016-07-05 19:24
#2

PUTT

[EM L]
2016-11-29 18:28
#3

Putt

sossos
2016-11-29 21:00
#4

Jag skulle vart en Fransk vädur, viltbrun. Tycker de är spå vackra! Hade vart en kastrerad hankanin och haft världens bästa kompis som var en kastrerad holländarhona Skulle viljat gå fritt innomhus så jag hade kunnat umgås med min underbart snälla familj och kunna sitta och goda i soffan. Jag hade också viljat ha tillgång till en utegård med gräs. I den skulle det värt massa tunnlar och leksaker. Innomhus skulle jag haft ett stort men mysigt kaninhus med mitt namn 'Marabou' skriver med stora bokstäver på. Jag hade för det mesta ätit hö men alltid haft tillgång till både tjocka och smala grenar av äpple, min favorit! Jag och mina ägare hade tränat tricks och jag skulle kunna komma på komando, gå på två ben, göra 'giveme 5', snurra runt och prata även allt detta på komando. Jag hade vart en lättläst, trogen, pratglad, busig och gosig kanin som skulle klarat av ganska mycket och även när små barn kommer på besök och är lite oförsiktiga skulle jag skickar den och visar med dem ändå :) Skulle kunnat skriva en hel del med men det får räcka <3

Pets are not our whole life,
but they make our life whole

Upp till toppen
Annons: