Annons:
Etikettköpes-säljes-transport
Läst 754 ggr
Jessicaskåne
6/15/16, 11:15 AM

Två vuxna kaninkompisar letar nytt hem!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej tjejer och killar! Jag har två kaninkompisar som söker nytt hem då vi har fått ändrade familjeförhållande som inte va planerat och har verken den plats eller tid som våra älskade små lurvbollar förtjänar. Det är en hona och en hane som är bästavänner och som bor ihop. (Båda är kastrerade/steriliserade). Hanen är en liten svart och vit lejonhuvad dvärgkanin vid namn Domino. Han är ca 3 år och 4 mån. Super snäll och busig, gillar inte att bli buren men tycker det är härligt att bli klappad. Älskar att springa runder ute i rasthagar och få gnaga på äppleträdsgrenar. Honan är en blå blandras hona (pappan va dvärgteddy och mamman va renrasig blå dvärgvädur.) vid namn Hoppsan. Hon är ca 3 år gammal. ÄLSKAR mat och grönsaker och tycker även hon att det är härligt att bli ompysslad. Hon gillar inte heller att bli buren. (Jag brukar bära dom i en filt eller handduk för att minska stressen). Båda två är mer eller mindre rumsrena och har en stor toalett där dom gör sina behov (botten av en liten kaninbur). Det gör verkligen ont att behöva sälja mina små älsklingar men jag inser ju att dom förmodligen kommer få det bättre hos någon annan som har bättre förutsättningar. Jag bryr mig inte om pengar utan vill bara att dom små liven ska hamna hos någon som verkligen bryr sig och har möjlighet att ge dom det dom behöver. Jag tar mig även rätten att neka köpare om det inte känns rätt. Krav: Måste fortsätta att ge samma bra foder och hö. Ha tillgång till beteshage på sommaren och aktivitetshage på vintern. Att nya ägaren ska ha kunskap, info & erfarenhet. Att dom alltid ska bo ihop (i en stor bur.) Minsta mått på bur 180* 90 & helst större & med tillgång till Hage. Hos mig har dom gått lösa på stora ytor största delen av deras liv. Dom ska alltid ha tillgång till färskt hö & vatten. Nya ägaren ska helst vara 18 år och uppåt eller väldigt ansvarsfull och mogen. Ansvaret ska inte ligga på en förälder utan på den intresserade. När dom flyttar följer självklart alla deras saker och rester av mat/godis/hö med & deras födelsebevis och vaccination papper osv med. Endast seriösa köpare tack! Ni kan nå mig på mail eller sms. j950222@hotmail.com 0721839291 Vi bor i landskrona skåne & köpare som kan hälsa på kaninerna innan flytt prioriteras. Hoppas vi kan hitta det perfekta hemmet till dessa underbara ninisar 🐰🐰💞

Honestly that never happened, Lying is your favorite passion.
GG WP

 

Annons:
Jessicaskåne
6/18/16, 8:32 AM
#1

Någon som kanske har något tips? på var man även kan lägga ut detta för å hitta det perfekta hemmet åt mina små älsklingar?

Honestly that never happened, Lying is your favorite passion.
GG WP

 

Jessicaskåne
6/28/16, 8:38 PM
#2

Ingen som vill ge dessa underbara kaniner ett nytt hem? 🌸

Honestly that never happened, Lying is your favorite passion.
GG WP

 

Jessicaskåne
6/28/16, 8:38 PM
#3

Ingen som vill ge dessa underbara kaniner ett nytt hem? 🌸

Honestly that never happened, Lying is your favorite passion.
GG WP

 

tiger tok
6/28/16, 8:53 PM
#4

Kolla med djurens chans?!

Jessicaskåne
6/29/16, 7:35 AM
#5

#4 vad är det för något? :)

Honestly that never happened, Lying is your favorite passion.
GG WP

 

Smultrondraken70
6/29/16, 8:10 PM
#6

#5 det är en organisation som hjälper till att omplacera bland annat kaniner:) har själv adopterat en kaninpojke därifrån:)

Annons:
Jessicaskåne
7/6/16, 1:06 PM
#7

#6 okej tack! :)

Honestly that never happened, Lying is your favorite passion.
GG WP

 

Upp till toppen
Annons: