Annons:
Etikettallmänt
Läst 638 ggr
[MiraForever]
2016-05-27 22:09

Eran kanin intressen

Vad tycker ni bäst om kaniner?

Annons:
[MiraForever]
2016-05-27 22:17
#1

Mitt intresse är att hålla på med kaniner alltid. Ska jag spela spel, ja då ska det innehålla kaniner. Ska jag hålla på med en skolgrej då ska det innehålla kaniner😂

redsteinedrose
2016-05-27 22:22
#2

#toocutetofunction är min bild av dom Xd dom är så söta och har sådan karaktär. de är ju ofta spralliga och älskar deras små glädje skutt. ^^

cissi_1993
2016-05-27 22:30
#3

den jag har nu helt klart hur kontaktsökande hon är att hon vill vara med mej hela tiden

frejaspluto
2016-05-27 22:53
#4

Min dotters kanin är väldigt egen. Det märks att han har en personlighet,modig, nyfiken, vääääldigt social och är inte rädd för människor som vi känner även om dom inte har träffats så ligger han kvar på sin plats under bordet. Han ligger kvar om det är ngn som är nyfiken på han. Min dotter , sex år, är noga och berättar hur man ska klappa kaniner och man inte lyfter när man inte kan. Jag säger modig, min dotter säger: pussas hela tiden!

✨✨✨🌙love is in the air 💙🐇💜💜

Usagi_
2016-05-27 23:07
#5

Allt haha, men mest deras stora personligheter tror jag

~ Be sure to taste your words before you spit them out ~

MissanTissan
2016-05-27 23:26
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Oj, bra fråga..
Jag tror bara att det är att dom är så smarta och envisa. Men ändå sällskapliga och aktiva.
Man kan forma dom efter hur man själv vill oftast, men dom har ändå sjukt mycket personlighet.

Jag älskar deras öron, deras svans, deras glädjeskutt och deras pussar. Jag älskar hur deras nosar rör sig, hur dom "floppar". Jag älskar ljudet av deras tassar mot marken. Deras ögon, tänder, morrhår och även deras störda ljud när dom är irriterade/arga.
Ja, allt. <3

Jag älskar hur något så litet, sött och fluffigt kan ha så mycket attityd.

Hälsningar, Missan och djuren! ❤️

Sajtvärd för Border Collie iFokus

Annons:
[MiraForever]
2016-05-28 10:06
#7

Älskar också allt om kaninerna   söta, modiga, gulliga, deras bettende och att alla kaniner är så olika.

Upp till toppen
Annons: