Annons:
Etikettbur-och-aktivering
Läst 932 ggr
affieee14
2016-04-29 13:44

Skulle ni vågat?

hej! 

hemma har jag en kompostgaller Hage med en bur i, vi har en trappa ner som han har öppen när vi är hemma. men de är inte alltid ja kommer hem efter skolan och jag får lite skuldkänslor för att han får sitta i en tråkig bur hela tiden.. 

Skulle ni våga öppna buren direkt på morgonen om jag sätter tak på? i botten behöver jag inget galler, han gillar inte att gräva :) 

tpf

Annons:
Fridaaaa
2016-04-29 13:58
#1

Hade inte lämnat utan botten heller, för rovdjur kan gräva sig in.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Hannaskanin
2016-04-29 16:20
#2

Jag skulle inte heller vågat utan att ha något i bottnen. Dock var detta när min gamla kanin var liten men han lyckades smita ut ur hagen (kompostgallret) vi fick tag i honom men efter det har jag aldrig vågat lämna dem ensamma

Max858
2016-04-29 20:43
#3

Jag skulle ha vågat. Jag har öppen hela dagarna bor mitt ute i en skog. Asså har en Hage som du.

frejaspluto
2016-04-29 22:05
#4

Se till att du går en bra Hage med säkerhetsåtergärder. Kanintunnel aktivitets saker .

✨✨✨🌙love is in the air 💙🐇💜💜

Wilmarabbit
2016-04-30 04:24
#5

Absolut, Men ha både nät i botten och över 🙂 För säkerhets skull

Kolla gärna in bloggen Regnbågehttp://nouw.com/wilmajRegnbåge

Ballong http://terabitiaskaniner.weebly.com/ - Hoppkaniner i Västra götaland Ballong

Cochon
2016-04-30 14:42
#6

Jag skulle vågat. Enligt min mening behövs galler i botten endast om kaninen är ute på natten, för det är då rovdjuren är på jakt. Om kaninen bara är ute på dagen så tycker jag det är saksamma om hen själv inte är rymningsbenägen.

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Annons:
BlaCo
2016-04-30 16:45
#7

Jag hade inte chansat. Enligt min mening klarar man sig bara utan galler på marken så länge man har buren under uppsikt. Jag har sett både mård och mink under dygnets ljusa timmar, så att lita på att dessa bara jagar på natten verkar naivt.

Upp till toppen
Annons: