Annons:
Etikettminneslunden
Läst 1360 ggr
tiger tok
3/4/16, 6:36 AM

Hejdå mitt älskade hjärta 💕 💞

Min finaste Tiger, hoppas du har det bra i himmelen på dem evigt gröna ängarna!!!! Men du vet att jag saknar dig här nere, nej inte bara jag, alla som någonsin har träffat dig saknar dig! Jag kommer ihåg när vi hittade dig…. Du satt i en bur utomhus mitt i vintern som dem inte hade städat på flera år och smal som en pinne och helt utan hö och halm i 20- minus grader! Du hade blivit vanvårdad i 7 år, och det är 7 år för mycket. Men vi tog över dig och efter 1 vecka var du kaninen som alla drömt om, du kom och mötte en vid gallret när man kom ut till dig och lade sig ner när man klappade på dig och sedan låg du där hur länge som helst! Du var inte rädd längre☺ Jag förstår inte hur dina tänder klarat sig utan hö i flera år men det hade dem. Och efter en lång tid började du smaka på höet vi erbjöd och sedan åt du det som den Tiger tok du är💖 Vi hade turen att få ha dig i två år men sedan började du matvägra i en vecka men du var fortfarande lika kelig och snäll men den sista kvällen när jag kom för att ge mat så kunde du inte ställa dig upp men det ryckte i dina ben och i ditt huvud och jag såg hur du ville fram och hälsa, jag såg kärleken i dina ögon in i det sista😘😍 Du vart nio år, två år av dem var hemma hos oss men dem åren var dem bästa i våra liv💞 Vi saknar dig Tiger våran finaste flicka😞 Men vi älskar dig och en dag ses vi igen och den gången förevigt💕💞💘💜💗💓

Annons:
Adirfen
3/4/16, 6:58 AM
#1

Vad fint berättat! Beklagar ❤

tiger tok
3/4/16, 7:08 AM
#2

Tack så mycket💕

[fin_kanin]
3/4/16, 10:06 AM
#3

Jättefint skrivet, verkligen! Hon hade det underbaraste livet hos dig!♥ Beklagar sorgen:'(

BaltizSimbaLukas
3/4/16, 10:49 AM
#4

Beklagar😕🌺

"Ett hem utan kanin, är bara ett hus." ~Jag

Följ gärna min och min kompis kaniners instagramkonto: simbaochlukas !

Ha det gött, igelkött!

Irmelinis
3/4/16, 10:50 AM
#5

Beklagar verkligen 💔🌈

Uppfödning dvärgvädur och velveteen lop: 
www.alrunans.weebly.com/
Medlem i Sveriges Kaninvälfärdsförening

[Lollo 97]
3/4/16, 12:33 PM
#6

Väldigt fint skrivet, blev rörd.

Beklagar sorgen 🌺

Annons:
Elsaharr
3/4/16, 4:36 PM
#7

Beklagar!

Zingo ;D

tiger tok
3/4/16, 4:53 PM
#8

Tack för ert stöd allihopa💕

emiliasundstrom
3/4/16, 5:30 PM
#9

Jättefint skriver, blev rörd och tårarna är påväg att komma. Vila i frid och beklagar! ❤️

Blomma Med vänlig hälsning Emilia Blomma

Innehavare av Norths Hoppkaniner 

Regnbåge

emiliasundstrom
3/4/16, 5:30 PM
#10

Jättefint skriver, blev rörd och tårarna är påväg att komma. Vila i frid och beklagar! ❤️

Blomma Med vänlig hälsning Emilia Blomma

Innehavare av Norths Hoppkaniner 

Regnbåge

Smultrondraken70
3/4/16, 7:22 PM
#11

❤️

tiger tok
3/4/16, 7:24 PM
#12

Vad gulliga ni är:-D

frejaspluto
3/4/16, 7:35 PM
#13

Åh,, vi tänjer på din Tiger tok! 🌸⭐️🐰

✨✨✨🌙love is in the air 💙🐇💜💜

Annons:
[lillelull]
3/4/16, 9:49 PM
#14

❤️😕

EmmasBella
3/4/16, 11:07 PM
#15

Fint skrivet, veklagar sorgfn❤️

tiger tok
3/5/16, 10:47 AM
#16

Min fina Tiger… Hon var ju den finaste

missan´s
3/5/16, 2:23 PM
#17

😕❤️

Vänliga hälsningar Ellen GladStjärnor

[❤️Rabbit❤️]
5/12/16, 2:51 PM
#18

🌷🌺Vila i frid🌸💔

Upp till toppen
Annons: