Annons:
Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1630 ggr
Adrianaisaksson
2016-01-17 10:59

(K) Kaninhona

Vi letar sällskap till våran kastrerade kanin hane på 2 år. Killen är en blandning av hermelin och belgisk jätte (Sjukt roligt, ellerhur?). Han är jätte snäll och har fått springa runt med andra kaniner och nu har han blivit ensam. Vi finns i Uppsala men kan ta oss lite vart som. Mvh, Adriana.

Vegan, italienare, rockgalen och djurälskare alla dagar i veckan.Lyssnar på musik

Annons:
Sarhol
2016-01-17 11:49
#1

Hej! Jag är mycket nyfiken på hur en sådan korsning ser ut! :-) Hur stor är han?

HunterLily
2016-01-17 11:59
#2

Kan du ta en bild på han? Det skulle vara jätte roligt att få se en son blandning.😃

Kaninhoppning

Adrianaisaksson
2016-01-18 00:48
#3

Hej hallå! Han är ganska stor, framförallt tjock… Litet matvrak! Han är inte så speciell som man tror han skulle se ut men här är en bild! Hoppas den syns nu! :/

Vegan, italienare, rockgalen och djurälskare alla dagar i veckan.Lyssnar på musik

Adrianaisaksson
2016-01-18 00:54
#4

En riktig charmör denna kille! Jätte svårt att ta bild på honom då han vägrar sitta still när man kan springa omkring ;D

Vegan, italienare, rockgalen och djurälskare alla dagar i veckan.Lyssnar på musik

Sarhol
2016-01-19 08:23
#5

Nej, jag ser tyvärr ingen bild. Ska kolla igen lite senare.

mjillah
2016-01-19 09:34
#6

Har en teddyvädur till salu, är dock en hane men hur go och snäll som helst mot andra djur (brukar ligga och sova med katten) så skulle säkert fungera tsm med en annan kanin :) Finns i Linköping.

Annons:
missan´s
2016-01-19 10:40
#7

#6 Det är väldigt riskabelt att sätta ihop två hanar, brukar i de flesta fall sluta med riktigt brutala och farliga bråk där dom slåss på liv och död i princip ☝️ Absolut inget jag skulle rekomendera… 👋

Vänliga hälsningar Ellen GladStjärnor

Adrianaisaksson
2016-01-19 15:13
#8

#6 tyvärr är det väldigt fullt med risker att sätta ihop två hanar, även fast de båda är kastrerade så brukar det inte gå utan de slåss. Honor har min kille gått med förut och det har gått jätte bra. Hanar har dock inte alls varit snälla mot honom :( Så därför söker jag en hona helst :-)

Vegan, italienare, rockgalen och djurälskare alla dagar i veckan.Lyssnar på musik

Love Lejonhuvadekaniner
2016-01-19 20:40
#9

Har en Teddyvädur hona som blir 1 år i mars och skulle må bättre att bo med någon men tyvärr vill inte min andra hona det:( tänkte att dem kunde bo till sammans men hade såklart fler burar ifall det inte skulle gå:) bor i Dalarna:) hon är genom snäll och väldigt charmig Madagaskar färgad.

Mvh Elin:)
Ni får gärna ta er tid att gå in på min hemsida;)
http://ittholenskaniner.weebly.com/till-salu.html

Rafflan
2016-02-01 02:25
#10

Har du hittat någon passande? :)

Peak303
2016-02-01 09:04
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

Jag har en hoppkorsning som söker kelhem, då hon lätt stressar upp sig på banan. Ochatt bo med en annan kanin kan passa henne bra. Hon fungerar tillsammans med andra i hagar utan större problem.

-'  Malin Hultman _- Medarbetare på Kanin & Naturfoto
_Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Lund, Skåne
Portfolio | Instagram | Kaningenetik

[GeeGee]
2016-02-08 22:41
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

Är akuthem åt en supersnäll och söt värdurshona då hon skulle tas bort pga allergi i familjen (arbetar på djursjukhus). Har dock inga papper på henne. Helvit, ljusblåa ögon, 1 är, ca 1 kg. Van att gå fritt utanför buren, biter ej på saker eller sladdar och gör sina behov i buren. Hon bör ju dock kastreras kan jag tycka men det vet du säkert om. Hon är inte tjock i alla fall 😜 om du inte ger henne fel mat dock 😁 Bor i Eskilstuna. Hon älskar att bli klappad, få vara med, hittar ej på hyss, pigg och glad och äta hö, äppelkvistar och morötter 😃

Lucky12
2016-02-14 15:14
#13

Jag har en kanin till salu i bLekinge om det skulle vara av intresse? ☺️

Annons:
Sandra08
2016-02-25 22:25
#14

Du har PM

Upp till toppen
Annons: