Annons:
Etikettallmänt
Läst 1089 ggr
Emma.Sandwall
2015-11-17 20:31

Kaninvakt i vinter?

Hej! Jag har en jättefin hona som jag gärna skulle vilja låna ut (ej till avel) i vinter eftersom jag ska resa bort. Hon är jättefin, social och snäll (men ganska kaxig😃) som älskar att vara ute och hoppa! Hon gillar inte att sitta i knät, men hon älskar att bli kliad bakom öronen😉. 

Hon är ganska långhårig men hennes päls kommer nog inte behöva borstas då den inte blir så tovig! Hon är ungefär 2,5 år men tyvärr inte kastrerad🤐.

Hon är väldigt kaxig mot andra djur (vi har själva stora hundar och katter som hon gärna jagar bort om dom kommer för nära!) men hon har aldrig bitit dom även fast dom har kommit väldigt nära!

Hon lägger sig gärna på soffkanten eller mattan och håller koll på allting som rör sig runt om. Dock är hon inte helt rumsren så man kanske inte kan ha henne på sängen/soffan eftersom det bara är där hon kissar (och såklart kissar hon i buren!), och så kan hon bajsa lite på golvet🤔.

Vi ska vara bortresta i 3 veckor (15 december - 7 januari) och det kommer såklart komma med mat och saker till buren (och bur)!

Det ska vara i stockholmsområdet (bor själv norr om stockholm). 

(bilder kan skickas vid intresse, mejla gärna emma@sandwall.se vid vidare kontakt)

Annons:
Upp till toppen
Annons: