Annons:
Etikettköpes-säljes-transport
Läst 912 ggr
lollynonna
2015-10-07 19:53

(S) Holländare

Hej! Jag tänker tyvärr sälja min kanin Lakrits då jag inte känner att jag har tiden för honom. 

Han är ungefär sex år gammal. Vet tyvärr inte vilket datum eller månad han fyller år, det får den nya ägaren bestämma.

Han är en holländare, svart gul japantecknad.

Jag har inget härstamningsbevis eller något men jag vet att han kommer från en stor uppfödare i Stockholm och hans stamtavla är tyvärr kvar hos förra ägaren. Jag fick inte veta så mycket om honom, det var bara att ta kaninen liksom.

Han är jättego och gillar att bli klappad, fäller väldigt ofta päls och ÄLSKAR mat. Väldigt snäll och har aldrig visat någon typ av aggression.  

Han är utekanin, men ser gärna att till våren att han kan bli innekanin. Till våren för att det börjar ju bli kyligt ute nu, svårt att vänja dem vid värmen. Hemmet ska ta ut honom minst 3 ggr i veckan och gärna tillgång till kompostgaller att springa av sig i. Ingen liten orymlig bur, innan köp krävs bild på hemmet.

Jag vet inte hur mycket pengar jag vill ha för honom, det kommer jag och köpare överens om. Just nu känns det viktigast att hitta ett bra hem åt honom.
Han finns en bit utanför Älvsbyn, i norrbotten.
Är du intresserad så skicka ett PM, eller maila till linaberg@hotmail.com

Bilder i kommentarerna.

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Annons:
lollynonna
2015-10-07 19:56
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
#1

Ursäkta mitt ansikte på några av bilderna haha.

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

lollynonna
2015-10-24 14:23
#2

putt!

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Upp till toppen
Annons: