Annons:
Etikettallmänt
Läst 651 ggr
norealdream
2015-10-05 19:48

Söker uppfödare till GA!

Hej! Jag läser sista året på Jensen Gymnasium i Västerås och vi har börjat med våra gymnasiearbeten. I mitt GA kommer jag jämföra kaniners beteende beroende på om de bor hos uppfödare eller i djuraffärer. Jag kommer göra en fältstudie där jag kommer åka till två olika uppfödare och två olika djuraffärer för att kolla hur kaninerna verkar må. 

Jag skriver detta inlägg för jag behöver några frivilliga uppfödare som är villiga att vara med i min undersökning! Man kommer vara helt anonym under arbetet. Jag kommer alltså besöka er uppfödning och kanske ta lite bilder (om jag har er tillåtelse såklart, det är inget måste) och försöka undersöka deras beteenden så mycket som möjligt. 

Helst ska du bo i Västerås eller iallafall i närheten av Västerås.  

Jag skulle bli otroligt glad om du ville hjälpa mig i mitt gymnasiearbete. Hör av dig om du är intresserad här nedanför eller skicka ett meddelande till mig! 

Tack! :)

Annons:
norealdream
2015-10-07 10:09
#1

Puttar upp tråden!

Storip
2015-10-07 12:51
#2

Spännande ! Om du råkar ha vägarna förbi Stockholm kanske jag kan hjälpa.. Har du kollat på tex blocket annonser i Västerås på kanin kullar? Och det finns ett uppfödarregister här på sajten som du kan kolla i :) annars finns SKAF och SKHRF uppfödare runt om i landet. Uppfödarna står på respektive hemsida där alla uppfödare är samlade.

https://sites.google.com/site/vargidetskaniner/home


norealdream
2015-10-10 16:46
#3

#2

Har inga planer att åka till Stockholm på ett tag tyvärr… Tack så jättemycket för tipsen! Ska kolla :)

Upp till toppen
Annons: