Annons:
Etikettallmänt
Läst 811 ggr
[Vårnatt]
2015-08-03 18:31

Sökes: äldre kaninhane

Hej!
Jag tänkte bara höra om det finns någon som kanske letar efter en fodervärd, alt nytt hem åt en äldre (ca 8 år) kastrerad hane som är snäll och tycker om andra kaniner. Rumsren skulle vara ett stort plus! Obs att jag endast kikar runt för tillfället, så detta är inte riktigt en köptråd. Hemma finns en äldre hona som verkar vara nere sedan kompisen gått bort för ett tag sedan.

Annons:
lovemysack
2015-08-03 18:42
#1

Jag har en äldre kastrerad herre på 7 år som är väldigt låg i rang. Beroende på vart du bor så kanske han kan få flytta ut i nån månad eller så. Jag tänker inte låta han komma vart som helst och framförallt inte hur långt som helst. :) Finns i Dalarna. Har även en 6årig okastrerad som man kan kastrera som letar permanent hem.

Uppfödare av Hoppkaniner i Dalarna :)
Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.

[Vårnatt]
2015-08-03 19:53
#2

Hej och tack för svar! Jag är i dalarna någon gång i månaden men bor annars ca 2-3 timmar bort. Syftade du på att du skulle kunna ha honom iväg på foder en månad eller att han skulle kunna bo ute en månad?  :)

lovemysack
2015-08-04 08:35
#3

Alltså jag skulle kunna lämna bort honom i någon månad, men inte längre än ett halvår :)

Uppfödare av Hoppkaniner i Dalarna :)
Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.

Upp till toppen
Annons: