Annons:
Etikettkaninungar-och-avel
Läst 797 ggr
Aligust
7/3/15, 11:28 PM

Söker kaninunge, lejon, Värmland/örebro

Hejsan jag söker efter en Lejonhuvad eller mindre ras. Har redan en hona som är ca 9-10 veckor och jag vill inte att hon ska bo själv, söker därför en till hona i ungefär samma ålder. Jag bor i Örebro på vintrarna och i Värmland på somrarna. Säg gärna till om ni vet någon bra uppfödare i närheten!

Annons:
Aligust
7/3/15, 11:33 PM
#1

Kaninen ska inte ställas ut eller tävlas med i Kaninhoppning (bara hoppa hemma om hon vill). En kelkanin som är trevlig och glad!

Klara16
7/4/15, 3:30 PM
#2

Måste kaninen vara född? ☺️För jag väntar en kull med lejonhuvude dvv ungar i inriktning på kel och hopp! Mamman, Zeros Vilda är en fantastisk dam med STOR personlighet! Hon älskar att mysa och är som en hund. Vilda har hoppat på hobby nivå och tycker de är kul! Hon enkelmanad lejonhuvuden dvv och färgen vit blåögd. Alice Cooper är också en enkelmanad lejonhuvuden dvv i teckningen Madagaskar mantlad. Alice Cooper är en kille som är väldigt speciell! Han har stor vilja och ÄLSKAR långa promenader med mycket mys! Han ska framöver börja tävla i hoppningen. Jag bor i Dalarna, men transport brukar lösa sig! Jag åker dessutom till Värmland ibland😊

Love Lejonhuvadekaniner
#3

Jag finns i Dalarna och har tre ungar till salu, Dvv/Lejonhuvad kanin blandras har även en Teddyvädur med Lejonpäls till salu.

Mvh Elin:)
Ni får gärna ta er tid att gå in på min hemsida;)
http://ittholenskaniner.weebly.com/till-salu.html

RebeccaG
7/4/15, 6:03 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Jag ska upp till Värlmand(kil) i slutet av juli. Har en lejonhona som letar hem, född den 10e maj. Melodys Ninja la Silla. kallas Ninja Föräldrarna har stamtavla, men hon går inte att ställa då hennes färg inte är godkänd.

Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad
Mina kaninselar m.m. | Min blogg | Min uppfödning 
| Youtube

Aligust
7/5/15, 1:42 PM
#5

Vilka fantastiskt fina kaniner ni har! Jag måste tyvärr meddela att jag redan hittat en annan. Hoppas ni hittar bra köpare till era små. Allt lycka till!

Rebecka_02
7/5/15, 2:04 PM
#6

Jag har en hermelin hona som är med ungar med en Lejonhuvad hoppkorsning, dock är de inte födda. De föds i slutet av Juli ungefär :) Bor i Örebro!

Annons:
Rebecka_02
7/5/15, 2:05 PM
#7

Oj såg inte att du hade hittat haha :D Lycka till med den!

Rebecka_02
7/5/15, 2:05 PM
#8

Oj såg inte att du hade hittat haha :D Lycka till med den!

Rebecka_02
7/5/15, 2:05 PM
#9

Oj såg inte att du hade hittat haha :D Lycka till med den!

Rebecka_02
7/5/15, 2:05 PM
#10

Oj såg inte att du hade hittat haha :D Lycka till med den!

Rebecka_02
7/5/15, 2:05 PM
#11

Oj såg inte att du hade hittat haha :D Lycka till med den!

Aligust
7/5/15, 5:04 PM
#12

Haha inga problem! Hoppas det går bra med dina ungar! :)

Irmelinis
7/5/15, 5:10 PM
#13

#4 Har sett den bilden några gånger nu och den fångar mina ögon varje gång! Den lilla ser ut att ha riktig bad-ass attityd! 😃 Du säger att hennes färg inte är godkänd, Vilken färg? har hon?

Uppfödning dvärgvädur och velveteen lop: 
www.alrunans.weebly.com/
Medlem i Sveriges Kaninvälfärdsförening

Annons:
RebeccaG
7/5/15, 7:09 PM
#14

#13 Hon är japantecknad gul/egern. Inte godkänt men väldigt söt😊
Haha, Ninja är lite av en bad ass, tuff liten tös😃

Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad
Mina kaninselar m.m. | Min blogg | Min uppfödning 
| Youtube

Upp till toppen
Annons: