Annons:
Etikettbur-och-aktivering
Läst 1005 ggr
[klarabastin]
5/21/15, 1:26 PM

alternativ till bolåda.

hej!

Jag har en hona här hemma som är på vecka tre och vi har inte tillgång till att bygga en bolåda. Om någon i stockholms trakten skulle vilja sälja en bolåda till mig eller låna ut en så skulle det vara jättesnällt!

Annars om någon vet om man kan köpa en i en affär i stockholm så skulle det hjälpa!

mvh, Klara

Annons:
Peak303
5/21/15, 1:59 PM
#1

Jag brukar använda transportlådor till mina :)

-'  Malin Hultman _- Medarbetare på Kanin & Naturfoto
_Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Lund, Skåne
Portfolio | Instagram | Kaningenetik

Henni-Chan
5/21/15, 5:16 PM
#2

Har du en stor sitthylla skulle du kunna lägga en transportbursunderdel under den. Hyllan fungerar som tak. Använda hela transportburar (utan dörr)  funkar såklart också och oavsett vad du väljer är det bra om det finns en kant så att ungarna inte kan ta sig ut allt för snabbt :)

Hendrike "Pinkku" Palm 

Miss Pinky's Hoppkaniner ~

Reg. gårdsnamn i SKHRF

[klarabastin]
5/22/15, 11:38 AM
#3

tack för svar! 

jag har hennes tranportbur som är en katt transportbur i medel storlek. (funkar för henne)

Trorn ni det blir bra med en sån om man tar en bit kartong över kanten så det blir som en tröskel så att bebbarna inte kan ta sig ut?

Vovisch nr2
5/22/15, 6:23 PM
#4

putt

-Hälsning Jossan, medarbetare på bichon ifokus-

lollynonna
5/22/15, 6:57 PM
#5

#4 Vad håller du på med egentligen? I en annan tråd skrev du bajs och nu skriver du prutt??

TS jag vet inte riktigt om det går men kan man ta typ en stor kartong och klippa ett hål kanske?

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Vovisch nr2
5/22/15, 7:22 PM
#6

#5 Ursäktar var min kompis som tog min dator och skrev, ändrade det nu till putt!😴

-Hälsning Jossan, medarbetare på bichon ifokus-

Annons:
Love Lejonhuvadekaniner
5/22/15, 8:03 PM
#7

Jag brukar ta ett hus som jag har till kaninen utan botten och lägga upp och ner:) Funkar utmärkt du kanten blir ganska hög också så ingen unge ramlar ut:)

Mvh Elin:)
Ni får gärna ta er tid att gå in på min hemsida;)
http://ittholenskaniner.weebly.com/till-salu.html

[klarabastin]
5/24/15, 4:20 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

tror ni att denna blir bra? det är min nöd-lösning nu tre dagar innan!😂

Henni-Chan
5/25/15, 11:34 AM
#9

Ja tycker det ser bra ut 🙂 Bara hon har gott om plats. Tycker honan att det är för trångt väljer hon att lägga ungarna någon annanstans istället.

Hendrike "Pinkku" Palm 

Miss Pinky's Hoppkaniner ~

Reg. gårdsnamn i SKHRF

[klarabastin]
5/25/15, 5:08 PM
#10

det är en flytt kartong så det går bra!

Upp till toppen
Annons: