Annons:
Etikettkaninhoppning-och-selar
Läst 1069 ggr
Nikki&Trixie!
4/25/15, 5:37 PM

(K) Billiga hopphinder

Hej,! Alltså, det här kommer nog låta omöjligt, men jag skulle vilja veta om man kan köpa billiga hopphinder av er ( ni kanske tänker er 200-400 kr, men jag har inte så mycket pengar och skulle vilja köpa lite längdhinder för typ 100 kr ) Jo, våran kanin Wilda är jätteduktig på att hoppa och jag tränar med henne varje måndag. Men de enda hinder jag har har jag gjort av gummiband och pinnar som jag har hittat ute, för jag har liksom inte råd att köpa hinder.. Men det är typ omöjligt att bygga längdhinder på det viset, och vi vill börja träna henne på längd.. Jag har kollat på sidor som t.ex. Teddytassen.se och sånt, men det blir bara för dyrt. Jag vill verkligen ge Wilda en chans för att hon är superduktig! Så kommentera om du skulle kunna sälja till mig, och tack för att ni läste ❤️

| Instagram : @kaninen_trixie|

| Mail : mimisdotter@gmail.com |

Annons:
kanintok
4/25/15, 6:19 PM
#1

Du har inte möjlighet att göra de själv då? Mycket billigare och dessutom lätt! Finns säkert "mallar" att hitta på nätet 🙂

Nikki&Trixie!
4/25/15, 6:29 PM
#2

Jo men hur mycket kostar sånt som trä, plankor, färg, hammare, spikar(?), har typ inge byggmaterial och jag är världens sämsta på att bygga😞 Och jag har liksom aldrig tid, har ju skolan, scouter, och allt sånt där 😑 #1

| Instagram : @kaninen_trixie|

| Mail : mimisdotter@gmail.com |

Nikki&Trixie!
4/25/15, 6:37 PM
#3

Det är helt OK om hindrena är använda😆

| Instagram : @kaninen_trixie|

| Mail : mimisdotter@gmail.com |

crystalguurl
4/25/15, 7:00 PM
#4

Kan man inte göra på slöjden i skolan då? :)


Nikki&Trixie!
4/25/15, 7:12 PM
#5

I skolan har man bara slöjd en gång i veckan, och dessutom så har vi syslöjd den här terminen… #4

| Instagram : @kaninen_trixie|

| Mail : mimisdotter@gmail.com |

Elsaharr
4/25/15, 10:42 PM
#6

Min förra kanin hoppade jag bara med på skoj, men min pappa hjälpte mig att göra egna SUPERSNYGGA hinder! Så billigast är väl att bygga själv och då kan du ju få dom precis som du vill ha det! :) Jag tror dessutom att det är enklare än att hitta längdhoppet för 100 kr ;)

Zingo ;D

Annons:
[neptunens]
4/25/15, 10:52 PM
#7

Du kan inte bli medlem i en förening? Blåstjärnan här i närheten vet jag annordnar hoppträningar varje vecka, då får ni hoppa på riktiga, säkra hinder. :-)

[kaninkul]
4/26/15, 8:54 AM
#8

Håller med #7 ! Går du med i någon klubb/förening så får du ju oftast hoppa på deras hinder (typ vid träningar) :)

Nikki&Trixie!
4/27/15, 4:16 PM
#9

Finns det nån förening här i närheten av norrtälje? Har inte tillgång till bil

| Instagram : @kaninen_trixie|

| Mail : mimisdotter@gmail.com |

Nikki&Trixie!
4/28/15, 8:13 AM
#10

Putt

| Instagram : @kaninen_trixie|

| Mail : mimisdotter@gmail.com |

Nikki&Trixie!
5/1/15, 7:17 PM
#11

Putt! :(

| Instagram : @kaninen_trixie|

| Mail : mimisdotter@gmail.com |

Nikki&Trixie!
5/3/15, 12:26 PM
#12

Putt

| Instagram : @kaninen_trixie|

| Mail : mimisdotter@gmail.com |

Katniss
5/3/15, 5:58 PM
#13

Tycker som #1 och #6 att du kan göra egna hinder. Men annars kanske du kan kolla på hemsidor som t. ex. Blocket efter begagnade hinder??

R.I.P. Anton 💔

Annons:
Upp till toppen
Annons: