Annons:
Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1248 ggr
[Miiikaela]
4/24/15, 11:42 AM

(S) kaniner söker snabbt nytt hem

Hej! Kan tyvärr inte ha kvar några av mina kaniner. Så nu söker dom snabbt nytt hem. Finns i Bålsta Bullen: kastrerad hane 3 år, super go och snäll. Lejonhuvad/hermelin. Pris 100:- Brownie: hona 3 år, också super go och snäll. Lejonhuvad/hermelin med blåa vackra ögon. Pris 100:- Rotella: hon ca 3 år, blandras. Snäll gosig kanin men lite rädd (går att träna bort). Bortskänkes! Mail: mikaelalaakso@hotmail.com

Annons:
Fluffinen
4/24/15, 11:45 AM
#1

Lägg gärna upp bilder på dem 🙂

[Miiikaela]
4/24/15, 2:01 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#2

Bullen

[Miiikaela]
4/24/15, 2:01 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#3

Brownie

[Miiikaela]
4/24/15, 2:01 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Rotella

[selmatelma1]
4/24/15, 2:33 PM
#5

Vilken hakpåse den tredje har. Fått för mycket mat.

fsigge
4/24/15, 2:40 PM
#6

#5 nej, det behöver inte vara så. Kroppen ser inte överviktig ut. Det kan vara genetisk som vissa människor har lättare att lägga på sig.

Frida

Annons:
[neptunens]
4/24/15, 2:41 PM
#7

#5, vad hjälper den kommentaren i en säljtråd? Kan lika gärna vara genetiskt så knip igen.

Marsvinsmamman
4/24/15, 3:23 PM
#8

Rotella ser jättefin ut! Fin glans i pälsen och ser fin ut i kroppen på bilden. Hakpåse får man bortse från på en i övrigt sund hona, tycker jag.  Hon är fin som hon är, tösen. Instämmer i övrigt med #7

Storip
4/25/15, 8:09 AM
#9

Kolla omplacering iFokus 🙂 lycka till!

https://sites.google.com/site/vargidetskaniner/home


[Melbun]
4/25/15, 8:51 AM
#10

#5 kommer från någon som ger sina kaniner gnagarblandning dessutom. Härliga kaniner! Lycka till :)

[Miiikaela]
4/25/15, 11:20 AM
#11

Mina kaniner får ingen gnagarblandning. Dom får endast hö, vatten och lite pellets. Rotella har blivit i mycket bättre form sen jag fick omhänderta henne. I hennes tidigare hem så fick hon endast någon morot eller äpple då och då, nån gång även gnagarblandning, satt i ett hörn i sin lilla lilla bur hela tiden, räddare kanin hade jag aldrig stött på. När hon kom till mig fick jag köra henne att börja äta hö igen, hon får springa runt fritt i stora hagar hela dagarna och har blivit mer framåt och nyfiken.

[Miiikaela]
4/25/15, 11:22 AM
#12

Långa klor hade hon också som vi klippt till nu. Hakpåsen har som sagt blivit mindre men är ju inge farlig och som sagt kan det vara genetiskt också.

[Miiikaela]
4/25/15, 11:26 AM
#13

Brownie har hittat nytt hem. Bullen flyttar på Måndag eventuellt. Rotella letar fortfarande

Annons:
Trebit
4/25/15, 2:23 PM
#14

Kommentaren om gnagarblandning var inte riktad mot dig, utan personen som kommenterade att Rotella hade hakpåse. (Hon är aningen ökänd här) Rotella verkar jättefin, hoppas hon hittar ett nytt hem snart ♡

Kaninerna Benjie och Luna

Tumblr - ☆ - Instagram

Medlem i Sveriges Kaninvälfärdsförening

Kaninen Morris
4/25/15, 5:06 PM
#15

Jag bor i Sundsvall.

Finns det nån kanin kvar?

om det finns skulle vi kunna mötas på nån plats…

[Miiikaela]
5/8/15, 9:10 AM
#16

Alla kaninerna har hittat nya fina familjer :)

Upp till toppen
Annons: