Annons:
Etikettkullplanering
Läst 1030 ggr
[fluffybunnies_]
3/27/15, 11:48 AM

kaninungar?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej ! vi har en instagram där vi la upp den här bilden. vi fick många olika komentarer. Men en komentar jag fick varr att man inte skulle para två mantlade kaniner, jag läste också att det var så men även att mante+mantel blev dom finaste mantlarna. Jag läste också att det var 25% chans att det blev vitcheck och 75% chans att det inte blev det. så vad kan ni om det ? tacksam för svar.

Annons:
[neptunens]
3/27/15, 1:27 PM
#1

Nej.
Att ta den risken är bara idiotiskt. Speciellt när det ser ut att vara en ren kelkull. Välj en annan hane.

Fridaaaa
3/27/15, 1:39 PM
#2

Para inte. Inte seriöst att utsätta kaninungarna för onödig risk.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Sockertoppens_kaniner]
3/27/15, 3:33 PM
#3

Nej, para inte de kaninerna. Oseriöst med tanke på riskerna.

farvendal
3/27/15, 4:06 PM
#4

Nej, para inte två mantlade. Oseriöst och dessutom olagligt.

En vitscheck som drabbas av megacolon går en mycket plågsam död till mötes.

Medarbetare på

Kaninmagazinet.se

missan´s
3/27/15, 5:16 PM
#5

Jag kan bara hålla med ovanstående. Finns så himla många andra hanar, varför då välja just denna och utsätta ungarna för ev lidanden och sjukdomar? Oseriöst och hänsynslöst med tanke på vad mycket ungarna kan utsättas för. Nej, verkligen ingen bra idé.

Vänliga hälsningar Ellen GladStjärnor

Cotast
3/28/15, 2:07 AM
#6

Absolut, para på! 
Cirka en fjärdedel av ungarna kommer dö tidigt och leva hela sitt liv i plågor, men vad gör det? Ni får ju såååååååååååååå söta kaniner. 

Småbarn ska inte ha i närheten av Avel att göra, speciellt när dom inte har en j*vla aning om vad dom pysslar med.

Hahahahahahahahahaha- FUCK YOU 

Annons:
Love Lejonhuvadekaniner
3/28/15, 7:20 AM
#7

Har hon redan raderat sitt konto?

Mvh Elin:)
Ni får gärna ta er tid att gå in på min hemsida;)
http://ittholenskaniner.weebly.com/till-salu.html

em.nord
3/28/15, 7:34 AM
#8

#6 ja det är väldigt många barn som tar kullar på sina kaniner :( fattar inte att de får för sina föräldrar!

Mvh Emma, Låt inte rädslan att förlora hindra dig ifrån att spela!

medarbetare på Jack Russell Terrier ifokus

emmans blogg

fsigge
3/29/15, 2:35 PM
#9

Haha, var det möjligtvis jag som skrev den kommentaren? XD Bra att du tog upp det här också. Synd bara att folk sa imot mig på instagram och sa att det inte var farligt.

Frida

Upp till toppen
Annons: