Annons:
Etikettbeteende-hälsa-och-skötsel
Läst 596 ggr
fsigge
2015-03-02 18:24

sälja kanin som man inte kan hantera

Jag låter säkert som en hemsk människa, men jag orkar inte med min ena kanin.

Jag funderar på att sälja henne. Jag orkar inte han en kanin som springer iväg varje gång man kommer till en springer iväg. Jag gillar henne mycket för att hon är en söt och rolig kanin men hon gillar inte mig. 😕

.Jag tycker att det är så hopplöst att ägna så mycket tid på en kanin som ändå inte vill vara med mig.Det känns som att hon gillar kaniner och adra männisor mer än mig.

Jag sitter här och gråter över att jag känner mig dum för att jag funderar på att sälja ena min kanin som jag ändå blir irriterad av.

Hon är jättesnäll. Bits aldrig, rivs aldrig, men vi kommer inte överens. Hon skulle passa jättebra till hoppkanin för hon har verkligen kroppen för det. Är det någon som skulle vilja ta hand om henne?

Frida

Annons:
VildaVittra
2015-03-02 18:35
#1

Du är inte alls en hemsk människa. Både människor och kaniner är individer och ibland klickar det inte, som vi människor blir ju inte kompisar med alla andra som kommer i vår väg.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Smultrondraken70
2015-03-02 21:08
#2

Säger precis samma sak som #1. Lycka till, och hoppas du hittar ett nytt hem åt henne!

Upp till toppen
Annons: