Annons:
Etikettkaninungar-och-avel
Läst 837 ggr
LoveGiza
3/2/15, 12:51 AM

ungar i sommar

Hej. i sommar har vi planerat att para Boom som är tränad och tävlad i hoppning på både rak och krokig bana med 3 pinnar. Ingen hona är vald än men ungarna kommer passa lika bra till kel som hoppning. Vill se om intresset finns. är ni intresserade så pma mig så har vi kontakt tills ungarna är här, bilder mm kommer då skickas. vill inte ha nått för dom utan kräver bara bra hem. Boom är dvv blandning och mamman kommer bli nptt liknande. Han har underbart temperament och otroligt duktig inom hoppning. han kan vara lite "nosig" på banan men är han väl igång går det super bra. så som sagt kommer dessa ungar passa bra till hoppning men även kel. hör av er vid frågor :) detta är i västra gltaland.

Annons:
Peak303
3/2/15, 7:46 AM
#1

3 pinnar i vad? För har kaninen 3 pinnar i ex krok lätt så är han medelsvår.

-'  Malin Hultman _- Medarbetare på Kanin & Naturfoto
_Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Lund, Skåne
Portfolio | Instagram | Kaningenetik

LoveGiza
3/2/15, 9:23 AM
#2

Han har tre pinnar i både krok och rak ;)

LoveGiza
3/2/15, 10:35 AM
#3

Booms fulla namn är (Vallholmens) Ka-boom ka-boom. Han är u: Combinations Ferrari Testarossa och e: (Aggetorps) Absque Assentatio. Han är släkt med Lucky och Simoneholms på Tossas sida och Kasper, Skåningen, Prins Oliver och fd. Nordanvindens på Abbes sida.

LoveGiza
3/2/15, 2:20 PM
#4

Han är även släkt med Smurfs (Ingenting Någonsin) avkommor, de har samma farmor.

Peak303
3/2/15, 3:54 PM
#5

Om han samlat 3 pinnar i rak lätt och 3 pinnar i krok lätt så är han medelsvårklassad i båda grenarna. För man kan inte samla mer än 3 pinnar i varken lätt eller medelsvår. Bara i svåren som kaninen kan ta 5 pinnar.

-'  Malin Hultman _- Medarbetare på Kanin & Naturfoto
_Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Lund, Skåne
Portfolio | Instagram | Kaningenetik

LoveGiza
3/2/15, 5:14 PM
#6

Jo jag vet det, han är i medesvår klass men tävlas inte för tillfället, är du intresserad eller?

Annons:
Peak303
3/2/15, 5:17 PM
#7

Jag ville bara förstå vad du menade. Men en kanin klassas upp automatiskt därför jag inte alls förstod vad du menade. Nej tyvärr, jag har inte plats.

-'  Malin Hultman _- Medarbetare på Kanin & Naturfoto
_Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Lund, Skåne
Portfolio | Instagram | Kaningenetik

LoveGiza
3/2/15, 5:57 PM
#8

Hoppas du förstår nu då ;) Okej :)

LoveGiza
3/4/15, 2:49 PM
#9

Finns något intresse?

LoveGiza
3/18/15, 2:29 PM
#10

Putt

Kaninernasbästa
3/18/15, 7:28 PM
#11

Var finns de och Vilken färg? är Boom?

LoveGiza
3/20/15, 5:56 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

Boom är madagaskar. Han som är på bilden jag har :) På bilden jag skickar nu hopptrännar han bara, efter vila så är det inte så högt ;) i skaraborg

Upp till toppen
Annons: