Annons:
Etikettallmänt
Läst 2567 ggr
Vovisch nr2
2015-02-28 18:56

Vilken uppfödning kommer din kanin ifrån?

Vilken uppfödning är din/dina kaniner ifrån? Skulle du valt samma uppfödare igen?

-Hälsning Jossan, medarbetare på bichon ifokus-

Annons:
Smultrondraken70
2015-02-28 19:48
#1

Ninas kaninshop, utanför Nybro. Jodå, jag skulle kunna välja den uppfödare igen. Vi har jättefina kaniner från henne:)

[AnimalLover1]
2015-02-28 20:32
#2

Pix kommer från den nerlagda uppfödningen Royal Seed's :) skulle kanske kunna köpa därifrån ifall den inte skulle vara nerlagd. Men vill ha lite variation bland kaninerna så skulle ända vara kul att testa på någon annan ras eller annan sorts kanin :)

Frosstis
2015-02-28 20:36
#3

Norrgårdens :) Om jag vill ha en till holländare kan jag absolut välja den uppfödningen igen, men vill ha en annan ras :)

belladoris
2015-02-28 20:40
#4

Gillbos kaniner utanför Stockholm. Rekommenderar!

Mickis1994
2015-02-28 20:51
#5

Jag har köpt kaniner ifrån Miss Pinkys, Snöflingans, Gillbos, Kuckelbos, Midgårdsolens, Nonjans, Solbackens, Queens och Silverados🙂

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar. 

Peak303
2015-02-28 22:37
#6

Kaninerna som jag äger:
Bentley - Egen
Zapp - Miss Pinky's
Asta - Midgårdsolens
Bella - Övarps
Pippi - Sjögren, vet inte deras gårdsnamn om de ens har något

Sen har jag 2 kaniner ute på foder:
Gim - Egen
Pingu - Brian Mortensen, uppfödare i Danmark

Skulle lätt köpa fler från alla uppfödare jag har från idag!

-'  Malin Hultman _- Medarbetare på Kanin & Naturfoto
_Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Lund, Skåne
Portfolio | Instagram | Kaningenetik

Annons:
RebeccaG
2015-02-28 22:46
#7

Dem som inte är egenuppfödda kommer ifrån PippiAdolf's & Sagornas.

Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad
Mina kaninselar m.m. | Min blogg | Min uppfödning 
| Youtube

NaDa...
2015-02-28 23:11
#8

Den enda från uppfödare (om jag inte räknar med de två jag fött upp själv) kommer från Sweetys hoppkaniner.

~ Kram Nadja ♥
Ålandskaninhoppare VardagsbloggKaninblogg

[Sockertoppens_kaniner]
2015-03-01 13:41
#9

Bäckevarv's kaniner, Småtrollens kaniner och Smultrons kaniner. Skulle absolut kunna välja dem två förstnämnda igen, men förmodligen inte Smultrons…

Gabriella Gräsman
2015-03-01 14:52
#10

Jag har köpt mina hoppkaniner från Kyrkeliden´s Hoppkaniner, Elans Kaniner, Maxim´s kaningård och Starlight´s kaningård. Jag skulle gärna ha en till från alla och ifrån Starlight´s kaningård har jag redan 2st :)

Gabriella Gräsman, Storugns Kaniner, storugnskaniner.weebly.com

Alvsas
2015-03-01 14:53
#11

Har endast från teddytassen. Skulle inte köpa någon mer kanin därifrån. Två av tre har avlidit :( Men honan som jag har kvar är underbar!

“I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.”

― Bilbo Baggins

lovemysack
2015-03-01 14:55
#12

Knas - Snöflingans Sixten - Sparfs Gizmo - Längtans Jusse - Lundens Viggo - Liljebackens Mysak - Humlegårdens Amber - Sparfs Nova - Midgårdsolens Sandy (inget gårdsnamn) Alfons (inget gårdsnamn) Bamse (inget gårdsnamn)

Uppfödare av Hoppkaniner i Dalarna :)
Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.

Lizelda
2015-03-01 15:05
#13

Neptunens

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Annons:
Cochon
2015-03-01 15:17
#14

Min ena plutt är egenuppfödd, min andra plutt är från Lillegårds kaniner, fick ingen direkt uppfattning om uppfödaren faktiskt mer än att kaninen verkar vara lite ohanterad, men inte särskilt illa. =)

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Vovisch nr2
2015-03-01 15:56
#15

Min Soya (Essets Peaches) kommer från Essets Kaniner, är supernöjd och kommer köpa därifrån i framtiden! 🙂

-Hälsning Jossan, medarbetare på bichon ifokus-

Love Lejonhuvadekaniner
2015-03-01 17:25
#16

Jag har köpt mina kaniner ifrån: Solberga, Lövåsen och Tomsgårdens kaniner. Om jag ska köpa en till tänker jag köpa från Lövåsen:)

Mvh Elin:)
Ni får gärna ta er tid att gå in på min hemsida;)
http://ittholenskaniner.weebly.com/till-salu.html

[kaninkul]
2015-03-01 18:10
#17

Alla kaniner jag har haft är från Amulettens kaningård. Otroligt trevliga och fina kaniner därför köper jag mina kaniner där. =)

[tintilar]
2015-03-01 18:13
#18

Mina kaniner kommer från 2 olika genbanker och jag har stort förtroende för bådaoch har fått jättebra bemötande. Djurvänner som är positiva och gärna hjälper till. Jag köper gärna från dom igen om de har kaniner som passar i min genbank. Min hane är jag mkt nöjd med, skulle gärna ha fler kaniner med det lynnet. Honan har tyvärr visat dåliga sidor och kommer därför att tas ur aveln. Men hon har skött sina ungar exemplariskt.

liptongillisskytt
2015-03-01 18:52
#19

Johannas kaniner,

skulle verkligen rekomendera henne! Superfina kaniner där, skulle gärna köpa igen av henne

Cornelia

Upp till toppen
Annons: