Annons:
Etikettallmänt
Läst 1344 ggr
[Tildis12]
1/29/15, 7:02 PM

Kanin men får inte

Jag vill ha en kanin men får inte, jag vet alla vill väll det….Så länge jag kan minnas har jag velat ha ett husdjur nu vill kag ha en kanin. När jag var sex år hade jag marsvin men det gick inte så bra och nu två somrar i rad har jag hyrt kanin men det är inte samma sak alls och nu i sommar har pappa sagt att jag inte ens ska få det. Jag tar jätte mycket ansvar och han säger det också och vi har varken brist på pengar eller plats nu har jag startat en hem sida med all fakta jag kan kaninlivet.simpleSite.com jag är villig att betala så mycket som jag kan. Jag har varit ledsen en lång period och pappa undrar vad han ska göra mig glad En kanin skulle skänka mig all lycka i värden jag skulle inte vara ensam och skulle ha något att göra när jag kommer hem från skolan. Varje dag gårdag in på internet och läser om kaniner. Och han vill att jag ska komma ut mer så varför inte. Min kusin som är sju har har haft två hamstra sååå. Kan någon hjälpa mig😪 tacksam om någon svarar.

Annons:
Fridaaaa
1/29/15, 7:05 PM
#1

Dina föräldrar har huvudansvaret och vill inte dem så måste man accpetera det även fast det inte känns så kul. Enda du kan göra är att visa intresse och hoppas

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

taylor__lambert
1/29/15, 7:06 PM
#2

Har du frågat exakt varför han inte vill att du ska ha kanin? Det finns alltid en anledning och säg till honom att han ska vara ärlig i varför du inte får ha någon så kanske du kan motbevisa honom.

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

ChristineL
1/29/15, 7:26 PM
#3

Hur gammal är du? Så länge du bor hemma är det dina föräldrar som bestämmer oavsett, tjänar du däremot egna pengar går det ju att förhandla om det. Ni kanske inte har så bra ekonomi som du tror.

Vovisch nr2
1/29/15, 7:32 PM
#4

Håller med #2!

-Hälsning Jossan, medarbetare på bichon ifokus-

[JeanetteK]
1/29/15, 7:36 PM
#5

Du kanske har någonstans du kan hjälpa till att sköta kaniner, en 4H-gård eller liknande. Kanske dina föräldrar inser hur gärna du vill ha en kanin och ser då hur du klarar av att sköta en. Bor du i närheten av Höganäs kan du komma hit till mig och hjälpa mig med mina.

Aleya
1/29/15, 7:42 PM
#6

Det kanske är som #3 skriver att ni inte har råd. Då har inte ansvar eller något med om du kan ha kanin eller inte. Utan då stoppar ekonomin.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Annons:
Love Lejonhuvadekaniner
1/29/15, 7:44 PM
#7

Vart bor du någonstans?:)

Mvh Elin:)
Ni får gärna ta er tid att gå in på min hemsida;)
http://ittholenskaniner.weebly.com/till-salu.html

ChristineL
1/29/15, 7:59 PM
#8

TS har redan raderat sitt konto..?

Love Lejonhuvadekaniner
1/29/15, 8:17 PM
#9

Ja det har hon visst:/ då var det nog inte på riktigt.

Mvh Elin:)
Ni får gärna ta er tid att gå in på min hemsida;)
http://ittholenskaniner.weebly.com/till-salu.html

Fridaaaa
1/29/15, 8:20 PM
#10

På sidan är det massa snodda bilder (även fast vissa är bort nu var fler innan) och felaktig info på flera punkter.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Tildis12]1
1/29/15, 8:28 PM
#11

Så ledsen ska radera alla bilder .det var på riktigt förlåt om jag gjorde någon upprörd. Jag skriver vad jag vill på min privata sida inga kommentarer på det tack

ChristineL
1/29/15, 8:32 PM
#12

#11 - Nej, man skriver inte vad man vill, här finns det regler att följa och dom gäller alla. Varför tog du bort ditt första konto?

Fridaaaa
1/29/15, 8:36 PM
#13

#11 Fast man kan ju inte ge ut felaktig fakta, det blir ju inte bra. Bättre att rätta till och skriva rätt och samtidigt lära sig. Alla har vi varit nybörjare och alla lär sig hela tiden oavsett hur länge man haft kanin 🙂

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
Upp till toppen
Annons: