Annons:
Etikettallmänt
Läst 1093 ggr
StrikensKaniner
2015-01-02 02:36

Intressekoll (2 kullar)

Tänkte kolla om någon skulle vara intresserad av dessa två kullar :) Båda honorna parades idag 2/1-2015 Beräknas komma den 2/2 2015 Kull 1: Åkerbys burning in the skies + Snöflingans Prinz von Hessen Mamman: lillryssan är en underbar tjej som älskar att få vara ute i skogen och skutta med sele. Pappan: är en fartfylld kille som brinner för hoppningen, i dagens läge tävlar han lätt men har tävlat Msv. Kull: förväntar mig stora ungar som verkligen ser fram imot hoppning, tog en kull maj 2014 mellan dessa och ungarna har kapacitet, de ungar som gick mot hoppning är tränade och gör debut så fort en tävling dyker upp i närheten har själv en efter samma kull kvar. Färger som förväntas är rysstecknad, vit, blå hoppas någon mer färg dyker upp :) om man vill ha ungar som är lugna hemma och självsäkra och fart på banan är dessa ungar rätt :) Päls förväntas: normalpälsade. Kull 2: Skyfalls Piggelin + Enzo Mamman: piggelin är en super snäll lite tjej som är lite skygg i buren men för övrigt en tjej som gillar mycket Motion. Pappan: Enzo är en underbar kille som har hjärtat på rätt ställe han har varit lite vaktig i buren men inget han visar längre, han är hopptränade men han föredrar att gå sin egen väg över hindrerna, men hoppar gör han :) Kullen: Jag förväntar mig små hoppare som är lite åt den lata sidan hemma men på banan ger dom järnet. De som vill ha en lite, säker och fart på banan är dessa ungar perfekta. Färger som förväntas: svart/gul Japan, vit och lite mörkare färger, Päls som förväntas: normalpälsade med någon fluff i naken :) kommer ev behålla en utav denna kullen. För mer info om föräldrarna klicka på länken! http://kanin.ifokus.se/discussions/54a58c3f8e0e74301b0066f7-mina-kaniner Bilder kommer :)

Annons:
StrikensKaniner
2015-01-02 23:33
#1

Istället för 2 kullar blev det 3, då jag vill att min ena ska ha sin första kull, så man har någon om hon skulle ta sig och inte tar hand om ungarna :) mer info om kull 3 kommer i morgon !

StrikensKaniner
2015-01-04 13:53
#2

Kull 3: Söderslätts Gisela + Lillprins Bus Mamman: pyret som jag kallar henne är en gosig kanin som ligger mot den lata sidan, hon gillar att vara aktiverad men även mycket mys. Pappan: En aktiv kille, som är försiktig av sig. Han tävlar i lätt nu, det går jättebra med träningarna hon är positiv och framåt. Kull: beräknar en kull på ca 5 ungar, rätt stora men slanka i kroppen, dom verkligen ser fram emot hoppningen både där hemma och på banan:) Mamman är: Gepardfärgad Rex Pappan är: Hoppkorsning

StrikensKaniner
2015-01-14 15:06
#3

Putt! Bilder kommer idag :)

StrikensKaniner
2015-01-20 20:51
#4

Pga virus på datan har jag inte kunnat lägga upp bilder men under veckan förväntas bilder komma.

StrikensKaniner
2015-01-25 23:55
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
#5

Åkerbys burning in the skies & snöflingans prins von hessen

StrikensKaniner
2015-01-25 23:56
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#6

Skyfall's Piggelin & Enzo

Annons:
StrikensKaniner
2015-01-25 23:58
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#7

Söderslätts Gisela & Lillprins Bus

StrikensKaniner
2015-01-26 19:40
#8

Nu har det gått 24 dagar :)

Teman är bestämda:

Travhästar
Bondfilmer
Franskt

StrikensKaniner
2015-01-28 22:28
#9

Lillryssan har börjat boa :) kommer skapa dagbok till vardera kanin när ungarna födds :P

StrikensKaniner
2015-02-02 20:43
#10

Lillryssan & Piggelin har fått ungar idag :)

Upp till toppen
Annons: