Annons:
Etikettbeteende-hälsa-och-skötsel
Läst 646 ggr
Frosstis
12/26/14, 12:01 AM

Smörja in gallret med äckligt

Vad kan man smörja in gallret med som smakar äckligt? Vinäger? Han verkar bita på det för att de e kul eftersom han står utanför buren o biter på det ….

Annons:
taylor__lambert
12/26/14, 12:04 AM
#1

Vinäger eller ätticka har jag kört med på bord och stol, sen när vi köpte nya har kaninen fortfarande inte rört dom.

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

tussen12
12/26/14, 12:05 AM
#2

Citron? Både vinäger och ättika luktar ju mindre gott ;-)

//Hälsningar Kringlans Kaninuppfödning!

 Hemsidan: www.Kringlanskaniner.weebly.com you know my name, not my story 

 

 

Frosstis
12/26/14, 12:06 AM
#3

#2 Tror han skulle gilla citron eftersom hans favorit är clementin, haha.

Är inte vinäger och ättika farligt för dom då? För annars provar jag dom gärna. Det är bara på ett ställe han biter förresten. #1, #2.

tussen12
12/26/14, 12:11 AM
#4

Fast, citron är ju mycket surare. Ättika och vinäger är inte farligt i små mängder, men är han glubsk så bryr han sig antagligen inte mycket om det ;P Finns ju även "piss-off" som vissa säger funkar. Finns hos de flesta djuraffärer.

//Hälsningar Kringlans Kaninuppfödning!

 Hemsidan: www.Kringlanskaniner.weebly.com you know my name, not my story 

 

 

sfut
12/26/14, 12:17 AM
#5

ättika brydde sig inte mina nåt om när det hade torkat. Har du testat anti-bit för hästar?

Det är svårt att ge bort vänlighet.
Den kommer hela tiden tillbaka till dig.

www.hoppfullt.blogg.se

[Wilbur]
12/26/14, 12:28 AM
#6

No-bite för hästar finns hos bland annat Lantmännen. Inget farligt för djur och smakar absolut pecka, använd handskar vid användning då det är otroligt drygt att få väck från händerna..

Annons:
Frosstis
12/26/14, 12:41 AM
#7

Ska fråga min kompis om hon har anti bit för hästar!

smellcaramell
12/26/14, 12:31 PM
#8

tjära har vi haft runt vattenhinken till hästarna, kan tänka mig att det är en ingrediens i "no-bite" för hästar som nämns i #5 och #6 så det kan vara värt att prova, luktar dock sate så inget man vill ha inomhus!

Frosstis
12/26/14, 2:17 PM
#9

Ska låna lite no bite av min kompis någon dag! :) Provade att hänga en filt över hela buren inatt och det hjälpte faktiskt, han bet inte på gallret. Eller så bestämde han sig bara för att inte bita idag… ja jag vet inte, ska fortsätta med filten tills jag får no bite.

Upp till toppen
Annons: