Annons:
Etikettbur-och-aktivering
Läst 509 ggr
cissi_1993
2014-11-23 18:21

hon krafsar.

hej

jag har en tjej som krafsar i hörnen av rummen i soffan osv. jag antar att det är för att hon är undrer stimulerad. jag tycker att jag har prövat mycket med leksaker och så men ofta överger hon leksakerna för att krafsa. är dehär något som kommer gå över eller tror ni klickträning skulle hjälpa mig eller anndra övningar?

hon är en innekanin så snart kommer hon kanske inte kunna vara ute och skutta så gärna förslag på vad man kon göra inne.

MVH
Cecilia

Annons:
Lol V Stein
2014-11-23 18:41
#1

Kaniner har grävandet i generna, de gräver bohålor i marken om de bor ute. Det kommer inte att gå över. Ge henne en schysst grävlåda så får hon utlopp för sitt grävbehov istället.

cissi_1993
2014-11-23 18:49
#2

vad ska jag ha i lådan? och hur stor ska den vara?

[thildaaaa]
2014-11-23 23:53
#3

Min kille gör samma sak, fast värre… tuggat sönder mitt lakan, grävt sönder min matta…. han brukar böka runt med mattorna i buren och mitt täcke oh kläder osvosv även fast jag försöker stimulera honom osv…..

Cindy S
2014-11-24 00:53
#4

Jag har en lekpapperskartong. Ett litet hål för Ta-Sia att hoppa in i, gräva i spån, hö, äggkartonger, pappersrullar, kartongpaapper.

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

Upp till toppen
Annons: