Annons:
Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1334 ggr
wonderland
10/31/14, 12:40 PM

(S)-Tysk jättescheck-Västerbotten

Tysk jättescheck säljes. Pris: 650 kr.

Kön: Hona

Född: 2013

Färg: Svart/Vit schecktecknad.

Stamtavla: Ja

Märkt: Ja

E: Stambokförd: 94 poäng.

U: Stambokförd: 93 poäng.

Mycket bra stamtavla efter många 95or och 96or.

Bra temperament, lugn och ställer sig fint. Mycket lovande.

Passar utmärkt för både utställning/Avel och kel.

Finns i Umeå.

Annons:
wonderland
10/31/14, 12:45 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#1

1a bilden: 10 veckor gammal.

2a bilden: 10 månader gammal.

Emelywahlqvist
10/31/14, 6:26 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Oh vill så gärna ha henne men du bor en bit ifrån och burarna vi bygger är inte klara än på ett tag så har inte plats åt en tredje kanin än:( Har en av samma ras hane på 7 månader här hemma älskar tyskjättescheck min absoluta favorit ras❤️

Emelywahlqvist
10/31/14, 6:28 PM
#3

Tar 6 timmar att åka till Umeå från mig😔❤️

wonderland
10/31/14, 6:44 PM
#4

Vart bor du? Transport kan gå att ordnas :)

Emelywahlqvist
11/1/14, 12:30 PM
#5

Bor i snatra i Uppsala län men har inte plats än för vi har två kaniner o två kaninburar men jag o min pappa håller på och bygger 2 burar till men han har mycket jobb nu men ska försöka bli klar innan jul ;) om hon e kvar då kan jag skriva på PM till dig❤️

wonderland
11/1/14, 11:03 PM
#6

Ok, om jag inte hittar ett seriöst hem till henne så kommer hon få bo kvar hos mig tills jag hittat rätt hem. Eftersom att jag är väldigt mån om vars hon hamnar, mina "tyska scheckar" betyder väldigt mycket då de är båda vackra och stora personligheter. Du kan höra av dig då, annars kanske jag har någon kull från hennes föräldrar att sälja.

Annons:
wonderland
11/3/14, 1:43 PM
#7
wonderland
11/4/14, 7:39 PM
#8

Verkligen ingen som kan tänka sig att ta mina tyska jättescheckar?! Jag har fyrs stycken och alla har stamtavla, ska flytta snart och behöver verkligen hitta nya hem till dem och priset är inte det viktigaste, älskar dem över allt i världen men måste förstå att jag inte kan ta med allihopa! :( snälla någon som kan tänka sig att ta dem, :(

Bjornberg
11/4/14, 8:54 PM
#9

Jag är intresserad men måste först prata med resten av familjen. Följer bur med eller kan man köpa tillsammans med kaninen? De jag har över är något små enligt mig.

Upp till toppen
Annons: