Annons:
Etikettbur-och-aktivering
Läst 1104 ggr
[Nikodemus]
9/2/14, 7:36 AM

aktivitets saker för kaniner och hamstrar

Vad kan man ha för aktivitets saker till kaniner o hamstrar ?????

Annons:
Love Lejonhuvadekaniner
#1

Kolla på Teddytassen.se har en hö boll där ifrån som man fyller i med hö eller halm och mina kaniner tycker dom är roliga att slita och dra i. Finns över bollar att stoppa in pellets/godis som de puttar på och då kommer det godis.

Mvh Elin:)
Ni får gärna ta er tid att gå in på min hemsida;)
http://ittholenskaniner.weebly.com/till-salu.html

[MikaelaR]
9/2/14, 7:46 AM
#2

Om du vill ha en uppfödning med hamstrar borde du väl veta vad för aktivitet saker som finns till hamstrar :)

[Nikodemus]
9/2/14, 7:57 AM
#3

Okej ..

Fridaaaa
9/2/14, 9:06 AM
#4

(tänk på att inte skriva massa utropstecken, räcker med ett, för hänsyn till bland annat synskadade).

zooplus.dk harnog en del roligt också.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Nikodemus]
9/2/14, 9:13 AM
#5

Vem menar du??

Fridaaaa
9/2/14, 9:22 AM
#6

#5 Dig såklart. Du ställde ju frågan, jag svarade

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
[Nikodemus]
9/2/14, 9:26 AM
#7

Vadå da??

Fridaaaa
9/2/14, 9:28 AM
#8

#7 Vad yrar du om? Du frågade vem jag syftade till och jag svarade.
Läs vad man skriver tack.
Och återigen det med frågetecken. bra om man kan respektera synskadade. Ser dessutom trevligare ut att läsa.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Nikodemus]
9/2/14, 9:38 AM
#9

Sluta skriver hur jag vill

Fridaaaa
9/2/14, 9:39 AM
#10

#9 Sluta vara så kaxig istället när folk ger dig tips? & råd.
(ett tips? är att skriva vem du skriver till. Skriver man utan siffra som du gör syftas det till TS).

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

tlover
9/2/14, 9:39 AM
#11

#9 Skriver du "hur du vill" för du tillslut inga svar då du frågar saker. Tillslut orkar folk inte läsa dina inlägg.

Sen så ska man alltid respektera folk som har tex synstörningar och i alla fall försöka skriva bättre.

l'm back

Anonym345
9/2/14, 9:39 AM
#12

Men Gud hon skrev bara 4 frågetecken på slutet, plus att det är ett mellan slag omdömen frågetecken och bokstäverna så fattar inte vad det är för fel på det? Och istället för att hoppa på henne så kan ni ju förklara vad hamstrar har för leksaker och faktiskt besvara hennes fråga om ni ändå ska kommentera . Min kanin tycker om en leksak med en bjällra i som är gjord av trä , vet inte riktigt vad Den heter dock. Tunnlar tycker hon är roligt oxå . Sedan älskar Hon lite större bollar. :) hamstrar vet jag tyvärr inget om :p hoppas det var till en liten hjälp ialla fall.

Fridaaaa
9/2/14, 9:41 AM
#13

#12 Ingen har hoppat på henne överhuvudtaget.  Utan var tips? & råd inget annat, gäller inte bara TS utan andra också. Självklart gör man som man själv vill ang det men bra att ha i tankarna. (om du läser anledningen till det istället för att dra förhastade slutsatser)

Är en kaninsida, så just hamsterfrågan får hon förmodligen bäst svar på hamstersidan, kaninfrågan däremot är besvarad.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
[Nikodemus]
9/2/14, 9:48 AM
#14

Tack anonym 345

taxidriver142
9/4/14, 7:41 AM
#15

Stå på dig Nikodemus! Jag tycker själv att reglerna är hur man ska skriva på den här sajten är alldeles för hårda och petiga. All har väl inte universitetsexamen i svenska språket!

Fridaaaa
9/4/14, 8:41 AM
#16

#15 Så man ska inte visa respekt för synskadade då menar du?
Det handlar inte om hårda regler eller att vara petig, utan just om att visa respekt för synskadade. Likaså när man gör smileysar att man bör använda de färdiga som finns och inte göra egna, för är samma där med synskadade. Det är därför reglerna finns till för att de ska kunna vistas här på ett bra sätt också.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

em.nord
9/4/14, 8:50 AM
#17

Alla sidor jag har varit delaktig i har Skrivregler. Handlar inte om att vara utbildad men alla som gått i skolan bör veta att man börjar med stor bokstav. Avslutar mening med punkt eller t.ex utropstecken. Då använder man EN av dessa. Handlar inte om stavfel eller grammatik utan vanliga regler som 6åringar har lärt sig. :) Finns ingen som helst anledning att skriva flera frågetecken t.ex. Din fråga. Jag är mycket för gratis aktivering. Min ena kanin älskar att vi kastar toarullar till varandra! Gömma godis i går också :) stenar, stubbar osv lätt att byta ut o hitta i naturen. Hamstrar samma sak. Pringelsrör. Letade ofta upp tunnlar i naturen. Om man har tur kan man alltså hitta bark som fortfarande är format som om den har en pinne i sig och dessa kan stå som tunnlar. Helt gratis! :) Sen köpte jag klätterställning för småfåglar till min lille hamster. Så titta inte dig blind på hamsteravdelningen utan kika även på fågel och annat.

Mvh Emma, Låt inte rädslan att förlora hindra dig ifrån att spela!

medarbetare på Jack Russell Terrier ifokus

emmans blogg

[Nikodemus]
9/4/14, 7:40 PM
#18

Ok ..

Upp till toppen
Annons: