Annons:
Etikettkaninhoppning-och-selar
Läst 475 ggr
Evelina!
8/23/14, 3:05 PM

Bogsele från Gullvikens?

Hej!

Hurdana är bogselarna från Gullvikens? Jag har en kanin som för närvarande har en bogsele från Tallbackens, men där "sidoremmarna" glider isär och öppningen för huvudet blir jättestor = hamnar runt magen istället. Den passar i övrigt och han går så bra i bogsele så vill inte ha något annat på honom, samtidigt som jag inte vill att det ska kännas osäkert på något vis (för det gör det nu).

Har bröstselar från Gullvikens och är supernöjd med dem, därav min fundering om att bogselarna kanske är lika bra? Eller varifrån köper ni era bogselar? Kom gärna med förslag!

Tack på förhand!

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Annons:
Kanin Love
8/24/14, 6:58 PM
#1

Du kan beställa på www.appeltradetskaninselar.weebly.com sida håller på att byggas upp.

Evelina!
8/24/14, 7:09 PM
#2

#1 Jag efterfrågade inte fler seltillverkare utan min fråga handlar om ifall Gullvikens bogselar är bra eller inte. Men dessa selar du rekommenderar, de glider inte isär?

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

RebeccaG
8/24/14, 7:44 PM
#3

Jag har flera selar från Gullvikens och jag är mycket nöjd med dem! :) 
Har dock inga bogselar, men jag skulle ändå köpt därifrån ifall jag ville ha en bra bogsele, deras andra selar är jag supernöjd med👍

Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad
Mina kaninselar m.m. | Min blogg | Min uppfödning 
| Youtube

Evelina!
8/24/14, 7:50 PM
#4

#3 Ja, jag är supernöjd med mina bröstselar därifrån, men vill ändå kolla om det var någon med erfarenhet av deras bogselar här.

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

natha-mjau
8/26/14, 11:51 AM
#5

älskar bogselarna! stabila och hållbara,blir inte sladdriga efter ett tag som vissa kan bli utan håller formen och sitter bra på kaninerna. riktigt snygga också

Upp till toppen
Annons: