Annons:
Etikettallmänt
Läst 421 ggr
sterrelovenatta
8/20/14, 6:06 PM

Striken`s Milky + Snöflingans Prinz von Hessen

Tänkte blogga ungarnas uppväxt här på iFokus, då det är kull att ha i framtiden:)

Idag föddes 5 söta ungar som är en blandning av Hermelin/Dvärvädur, det beräknas att dom kommer få hängande öron då det inte finns så mycket hermelin i blodet.

Bilder kommer jag lägga upp när dom är cirka 1 vecka så dom för växa till sig och kanske öppnat ögonen.

Mamman: Milky är en Blandning av Hermelin/Dvärgvädur som kommer från min bästa avelshona precis som sin mamma så får hon blandning på färger som jag tycker är bra när det gäller försäljning då har man lite mer att välja på:) Hon är en super snäll hona som kan kela i flera timmar, det hon gillar mest är att röra på sig och bli kliad under magen:) Jag parade henne med min hopp hane som nu är på foder då jag vill få hennes energi och hans hoppteknik på ungarna så tror jag att dom kommer att inte ha några problem i hoppning.

Pappan: Hugo är en renrasig hoppkanin som hoppar över hinderna utan problem, han är en sån kanin som inte hoppa högre än han behöver. En gosig hane som får ungar med mycket spring i benen och fin kroppshållning.

För mer info om föräldrarna så går det att pma mig eller kommentera

Färgerna jag tror ungarna har är Gul/Svart Japan, Blå wienertecknad vitörad, Gul/Svart Japan wienertecknad vitörad.

Har bara kollat dom snabbt för att veta hur många dom vv så är inte helt hundra på färgerna!

Bilder kommer även på föräldrarna:)

Annons:
sterrelovenatta
8/20/14, 6:09 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Hugo provhoppade honom hemma :)

sterrelovenatta
8/20/14, 6:10 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Hugo grannens dotter fick testa hoppa honom hos dom:)

Bilder på mamman kommer har inga för tillfället!

Fulia
8/20/14, 6:31 PM
#3

Åhh Vill föölja! :D

kanin och häst
8/20/14, 6:37 PM
#4

Har du några bilder på ungarna än?

Ett liv utan djur är inte värt att leva

Elsa250
8/20/14, 6:40 PM
#5

#4 Hon sa att hon skulle lägga upp bilder på ungarna när de är ca 1 vecka, de är bara 1 dag gammal än.

~Don´t judge me, i was born to be AWESOME, not perfect~

sterrelovenatta
8/20/14, 9:09 PM
#6

Kommer lägga ut bilder så snart som möjligt vill att dom ska bli lite äldre så man kan se färgerna bättre ca 1 vecka! Bilder på mamman kommer nog i morgon beroende på hur vädret blir :)

Annons:
sterrelovenatta
8/21/14, 3:40 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Kommer lite bilder lite tidigare :)

Lite dåliga bilder.

Denna kommentar har tagits bort.
sterrelovenatta
8/21/14, 3:42 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Pigga ungar som försöker krypa i väg så det va inte ltt

sterrelovenatta
8/21/14, 3:42 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Fick stänga in dom lite

sterrelovenatta
8/21/14, 3:43 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

tjockisen :)

sterrelovenatta
8/21/14, 3:50 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

:)

Fulia
8/21/14, 3:58 PM
#13

Ungarna #9 & #11 Är favvoriter :D

Annons:
[Sockertoppens_kaniner]
8/21/14, 4:15 PM
#14

Enligt sajtreglerna får du inte lov att lägga upp bilder på ungar utanför boet förrän de har öppnat ögonen. :)

Upp till toppen
Annons: